Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
henkkas81 kirjoitti:onko kone tai laatikko vaihdettu nuihin prosentteihin? jos on nii vaihda toi seh...
dieselin konepellillä vois mahtuu toi eteenpäin siirretty konekki? ehkä
Ei ainakaan otteessa ollut mitään mainintaa tekniikasta...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
omega16T kirjoitti:tuollaisella se on nyt c-kadetin nokalla joten menee kyllä silloin asconaankin.tuostakin on lyhennetty tuota syvennystä vaikka sitä ei ehkä huomaakaan
Tarvisko kannakkeitakin sitten muokata siten että kone tulisi alaspäin, vai onko vakio korkeus riittävä? Ja jos tarvii alaspäin niin osaatko sanoa paljonko?
Niin ja mikäs vaihteisto sulla tuolla kadetissa on kun näyttää niin mahdottomalta saada tuo R25 mahtumaan tuonne alle..? Vai tarvisko tuota kardaani tunnelia sit myöskin muokata?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
jos jostain löydät tarpeeksi matalat kumityynyt niin niillä riittää,mulla on sekä ne,että myös itse tehdyt moottorin kiinnikkeet.mulla on laatikkona cihhin getrak itse tehdyllä välilaipalla jolla sen saa sopimaan ohc/dohc koneiden perään.tuolla 60&70 foorumilla oli ilmoitus jossa julle haluis vaihtaa ohc:n getrakin cihhin getrakiin,hanki sellainen niin homma helpottuu.joudut varmaan antaa pari sataa väliä mutta säästää monelta vaivalta ja aina siitä omansa saa myydessä.
Joo no cihhiläinen on jo keulilla ja 3½vaihteinen loota paikallaan..
- Rusko Motorsport -