ajon tossa tänään dtl astralla vahingossa aika pirun isoon lätäkköö, no tuntu et eihän tässä mitään käyny ku mikään vika valo ei syttyny ja mitään ääniä ei kuulunu. No sit lähin kaubungilta maantielle ja kappas ei auto vedä enää minnekkään! Eli mitä hittoa sieltä voi särkyä? Sen verran kurkkkasin et ilmanputsari oli ihan
kuiva joten sitäkautta ei ainakaan mittän mottiin menny...
Hiton vesilammikko!
savuaakin vielä.
paikallaan kiertää ja kukkuu ettei mitään. Muta ajosa tuntuu tosi laiskalle. Aivan kun ei "ahtais" ollenkaan. Mistä vois etti vikaa?? Meniköhän katti äkki jäähtymisen ansiosta vai joku pirun anturi... Jääkö vikamuistiin mittään ylös jos vikavalo ei palanu??
Kyvytön ilmamassamittari ainakin tekee tuota. Se, että miten tuo syntyi on tuntematonta. En tiedä jääkö tuosta varsinaisesti vikamuistiin, mutta testerillä voidaan lukea MAFfin virtauslukemat.
Tuossa 3. sivulla on juttua allekirjoittaneen ja toimimattoman MAFfin kohtaamisesta http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 8&start=30 Ja heti tiedoksi, että se MAFfi antautui sitten puolen vuoden kuluttua...
Tuossa 3. sivulla on juttua allekirjoittaneen ja toimimattoman MAFfin kohtaamisesta http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 8&start=30 Ja heti tiedoksi, että se MAFfi antautui sitten puolen vuoden kuluttua...
voi olla myös se. Mutta turboa epäilen
Nii no tänään otin sen turbolle menevän putken huviksen irti ja kattenin sinne ja kokeilin et miten herkästi se pyörii. No pettymys oli suuri kun tuntu tosi jäykälle ja nahkealle
. Mitä noita oon yleensä sormeillu nu herkästi ne on mun mielestä rullannu! Ja kaiken hyvän lisäks huomasin kotia ajellessa että savun määrä kaasua painettaessa on aika julma, eli tunnnus merkin on aika vahvat! Niin kyllä tuo mittarikin varmaan alkaa kaput olla ajettu jotain 30-50 tkm niin ja koko romulla 303 tkm. Jumankauta et on varmaan tulossa halpa korjauskeikka. Tuntuu vaan tosi oudolle et miten se on edes mahdollista kun ei se mun mielestä sinne sisuksiin mitään vettä saanu mut no jossittelua. Pitää tilata foorumiin aika ni sit selviää... Paljon nuo turbot noin yleensä on kestäny?? Muutenkin alkaa syömään miestä ku alkaa tota matkaa olla taitettu niin tuntuu et kaikki hajoaa käsiin.