evo-500/lotus lokarinkaaret

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

evo-500/lotus lokarinkaaret

Viesti Kirjoittaja timok »

onkos kellään tietoa saako mistään evo:n tai lotarin kaaria irrallaan...... olis aika kiva istutella tohon b-ompun koppaan sellaset kun joutuu nyt tekemään nuo kaaret uudestaan joka tapauksessa.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

sutiilla pitäisi olla muotit nuihin kaariin
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Löytyis Lotuksen kaaret ja helmat mutta kovin halvalla ei niitä malttaisi myydä.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Jos meinaat moiset laittaa niin älä please laita mitään lotus/evo 500 kylttejä lokareihin, kuten olen eräässä 3000 omegassa nähnyt, oli evon kyltit ja kaikki mutta evoa se ei ollut nähnytkään... Oli siinä tosin takaspoikka ja etupuskuri evosta... :whack:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

harza kirjoitti:Jos meinaat moiset laittaa niin älä please laita mitään lotus/evo 500 kylttejä lokareihin, kuten olen eräässä 3000 omegassa nähnyt, oli evon kyltit ja kaikki mutta evoa se ei ollut nähnytkään... Oli siinä tosin takaspoikka ja etupuskuri evosta... :whack:
:o omega B evo-500 :o joo ei oo pelkoo että mitään evon merkkejä laitan........ eihän se ole aito :cry:
P. Lanttola kirjoitti:Löytyis Lotuksen kaaret ja helmat mutta kovin halvalla ei niitä malttaisi myydä.
laitappas mulle niistä jotain hintaa.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

timok kirjoitti:
harza kirjoitti:Jos meinaat moiset laittaa niin älä please laita mitään lotus/evo 500 kylttejä lokareihin, kuten olen eräässä 3000 omegassa nähnyt, oli evon kyltit ja kaikki mutta evoa se ei ollut nähnytkään... Oli siinä tosin takaspoikka ja etupuskuri evosta... :whack:
:o omega B evo-500 :o joo ei oo pelkoo että mitään evon merkkejä laitan........ eihän se ole aito :cry:
Juu korjaan sen verran että tämä räpöstys oli siis a-omega...
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Vastaa Viestiin