Calibran öljynpaine (ecotech)
Calibran öljynpaine (ecotech)
Onko normaali öljynpaine kylmällä koneella yli 4bar tyhjäkäynnillä ja ajossa karvan yli 4.5bar. Kuumalla koneella vastaavat arvot 3bar ja 4.5
Re: Calibran öljynpaine (ecotech)
Kuulostaa ihan normaalille. -Turboissa taisi olla hieman kovemmat ö.paineet kuin vapareissa.artisti kirjoitti:Onko normaali öljynpaine kylmällä koneella yli 4bar tyhjäkäynnillä ja ajossa karvan yli 4.5bar. Kuumalla koneella vastaavat arvot 3bar ja 4.5
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Re: Calibran öljynpaine (ecotech)
Tämä kikotin vapari, onko paine mielestäsi OK?18E kirjoitti:Kuulostaa ihan normaalille. -Turboissa taisi olla hieman kovemmat ö.paineet kuin vapareissa.artisti kirjoitti:Onko normaali öljynpaine kylmällä koneella yli 4bar tyhjäkäynnillä ja ajossa karvan yli 4.5bar. Kuumalla koneella vastaavat arvot 3bar ja 4.5
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Paineet pysyy kylmänä korkealla. Vasta kun kone on lämmennyt kunnolla niin paineet laskee tyhjäkäynnillä...näin ainakin mulla.
Omat arvot (auton oman ö-painemittarin mukaan, joten arvot on enemmänkin suuntaa-antavia):
- lämmin kone tyhjäkäynnillä <- 2bar ja ajossa n. 4-5bar
- kylmä kone tyhjäkäynnillä ja ajossa n. 4-5bar
OT: Itse en kyllä kylmää konetta viitsisi turhaa polkea ja rääkätä

Omat arvot (auton oman ö-painemittarin mukaan, joten arvot on enemmänkin suuntaa-antavia):
OT: Itse en kyllä kylmää konetta viitsisi turhaa polkea ja rääkätä

Tattista vaanjeppe jääkarhu kirjoitti:Paineet pysyy kylmänä korkealla. Vasta kun kone on lämmennyt kunnolla niin paineet laskee tyhjäkäynnillä...näin ainakin mulla.
OT: Itse en kyllä kylmää konetta viitsisi turhaa polkea ja rääkätä![]()
OT: En mäkään yleensä polkaise kylmää konetta enkä mitään muutakaan kylmänä