omega mv6 3.0
omega mv6 3.0
no niin kylläpä pitää mukavaa naputusta kone kun lyö aamulla käyntiin.moottori siis 3.0i.mutta se heittää sen pois kun kone on käynyt noin puol minuuttia-minuutin.mikähän siellä naputtaa.oisko kokemuksia kellään samanlaisesta ongelmasta.autolla on ajettu 175000km.
mutkasta tietä näkymättömiin
Ihan ekaksi, onko kyseessä "175"tkm ajettu uittoauto?? (ei pahalla, mutta liki kaikki saksantuonti omenat ovat 130-170tkm ajettuja
)
No itse ongelmaan-> milloin vaihdettu öljyt koneeseen? ja mitä laatua ovat?
Kyllähän ne kylmänä aina tuppaavat hiukan rallattelemaan, mutta kunnon öljyillä hiljenee mukavasti. (5W50 / 5W40 -> merkkejä en tuputa
)
Kyllähän ne kylmänä aina tuppaavat hiukan rallattelemaan, mutta kunnon öljyillä hiljenee mukavasti. (5W50 / 5W40 -> merkkejä en tuputa
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
pariin x30xe:een oon törmänny jotka käy nakuttaa kylmänä ihan hemmetisti mutta lämmettyä käyvät tosi nätisti. ei öljynvaihdot ja fortet auttaneet ainakaan.
130tkm:ssä alkoi yhdessä nakuttelemaan, nyt ajettu yli 200t ja nakuttaa samallatavalla mutta ei se ajoa haittaa
130tkm:ssä alkoi yhdessä nakuttelemaan, nyt ajettu yli 200t ja nakuttaa samallatavalla mutta ei se ajoa haittaa
Astra-H wagon turpo riissel ~138kW
omega mv6
juu kiitosta vaan vinkeistä öljyt on vaihdettu 10000km välein ja mobilin 1 on öljyt.huoltokirja oli auton mukana ja sen mukaan kun seuraa huoltojen päivämääriä ja kilometri lukemia niin uskoisin todeksi tuon lukeman mitä mittarissa on.joskus olen kuulut jostain nakutus antureista puhuttavan onkohan niillä mitään tekemistä asian kans??vai onko sellaisia edes olemassa?auto kyl pelaa muuten tosi hyvin(koputan just puuta)ja noin puol minuuttia ku se on käynyt se heittää sen nakutuksen pois.eikä se kuulosta minusta oikein nostaja vialta.on tullu kuunneltua noita nostaja vikaisia jenkki moottoreita aika paljon. 
jazari75 kirjoitti:Ihan ekaksi, onko kyseessä "175"tkm ajettu uittoauto?? (ei pahalla, mutta liki kaikki saksantuonti omenat ovat 130-170tkm ajettuja)
Kyllähän ne kylmänä aina tuppaavat hiukan rallattelemaan, mutta kunnon öljyillä hiljenee mukavasti. (5W50 / 5W40 -> merkkejä en tuputa)
Ja saksa on edelleen autojen kaatopaikka ja sieltä tulee vain täyttä paskaa niinkö?
harza kirjoitti:jazari75 kirjoitti:Ihan ekaksi, onko kyseessä "175"tkm ajettu uittoauto?? (ei pahalla, mutta liki kaikki saksantuonti omenat ovat 130-170tkm ajettuja)
Kyllähän ne kylmänä aina tuppaavat hiukan rallattelemaan, mutta kunnon öljyillä hiljenee mukavasti. (5W50 / 5W40 -> merkkejä en tuputa)
Ja saksa on edelleen autojen kaatopaikka ja sieltä tulee vain täyttä paskaa niinkö?
Lukiko tuolla jossakin kohdassa niin, että sieltä pelkkää paskaa tulee???
(heitin vain yleistyksen, joka ainakin omaan silmään on sattunut enemmän kuin usein, kun puhutaan uittoautoista. Ajetut kilometrit ovat silmiinpistävän usein juurikin tuolla mainitsemallani välillä, vaikka puhuttaisiin autoista joiden ikä on +10 vuotta. Ja kun siihen lisätään se seikka, että Seppo Rädyn mainitsemassa "paskassa maassa" tuo mittareiden veivaus ei ole rikos...niin...1+1=3)
Edelleenkään en väitä, että kaikki tuolta tuodut olisivat noita veivattuja/kadunvarsi turkkilaisilta ostettuja. Olipahan tuo omakin ex-MV6 sieltä tuotu, ja ostettaessa niinikään 175tkm ajettu...(ja tuntuikin jopa siltä), mutta aivan 110% kilometrejä oli vaikea mennä sanomaan. Omat vikansa siinä oli, mutta hintansa väärti se oli/on edelleen.
Ei sen puoleen, ei se kyllä rallatellutkaan kylmänäkään häiritsevästi.
No hard feelings.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Tää on taas näitä, mutta sehän on valitettava tosiasia että Saksan autot ovat pääsääntöisesti tuon verran ajettuja (ruuvattuja). Pakkohan niitten on romut johonkin hävittää ja kun me suomalaiset ollaan niin hyväuskoisia hölmöjä heitä toki autamme.jazari75 kirjoitti:harza kirjoitti:jazari75 kirjoitti:Ihan ekaksi, onko kyseessä "175"tkm ajettu uittoauto?? (ei pahalla, mutta liki kaikki saksantuonti omenat ovat 130-170tkm ajettuja)
Ja saksa on edelleen autojen kaatopaikka ja sieltä tulee vain täyttä paskaa niinkö?pitihän se arvata että joukossamme asuu pienisieluisia kaunokirjailijoita, jotka tulkitsevat asiat niinkuin tahtovat
![]()
Lukiko tuolla jossakin kohdassa niin, että sieltä pelkkää paskaa tulee???
(heitin vain yleistyksen, joka ainakin omaan silmään on sattunut enemmän kuin usein, kun puhutaan uittoautoista. Ajetut kilometrit ovat silmiinpistävän usein juurikin tuolla mainitsemallani välillä, vaikka puhuttaisiin autoista joiden ikä on +10 vuotta. Ja kun siihen lisätään se seikka, että Seppo Rädyn mainitsemassa "paskassa maassa" tuo mittareiden veivaus ei ole rikos...niin...1+1=3)
Edelleenkään en väitä, että kaikki tuolta tuodut olisivat noita veivattuja/kadunvarsi turkkilaisilta ostettuja. Olipahan tuo omakin ex-MV6 sieltä tuotu, ja ostettaessa niinikään 175tkm ajettu...(ja tuntuikin jopa siltä), mutta aivan 110% kilometrejä oli vaikea mennä sanomaan. Omat vikansa siinä oli, mutta hintansa väärti se oli/on edelleen.
Ei sen puoleen, ei se kyllä rallatellutkaan kylmänäkään häiritsevästi.
No hard feelings.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
omega mv6
kiitosta vaan vinkeistä.tämä minun auto"uittoauto"on kuiten ostettu itävallasta.ja vielä enolta ja siinä tuli huoltokirja matkassa ja kilometrit täsmää.ja siellä kuuleman eitule kilometrejä autoon kaupungeissa kun on helpompi liikkua jalan ,pyörällä tai julkisilla.sama koskee varmaan monia maita mistä autoja tuodaa tänne.
niin ja siitä nakutuksesta stp kylpy tehosi ainakin tässä tapauksessa ainakin tilapäisesti.
<< Ja kun siihen lisätään se seikka, että Seppo Rädyn mainitsemassa "paskassa maassa" tuo mittareiden veivaus ei ole rikos...niin...1+1=3) <<
Ihan vaan ettei totuus unohtuisi kerrataan nyt vielä se että missä maassa SE EI OLE NYKYISIN RIKOS?
Ihan vaan ettei totuus unohtuisi kerrataan nyt vielä se että missä maassa SE EI OLE NYKYISIN RIKOS?
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
No tarkennetaan sen verran, että tänäpäivänä se on Kriminalisoitu myös saksassa. (mutta oliko vielä 2-3 vuotta sitten, kun kuumimmillaan "ruuvaus"kärryjä pohjolaan roudattiin.....?)jjvirtan kirjoitti:<< Ja kun siihen lisätään se seikka, että Seppo Rädyn mainitsemassa "paskassa maassa" tuo mittareiden veivaus ei ole rikos...niin...1+1=3) <<