B-Vectran Kaukokeskuslukitushelvetti (Shock)
Itellä calibrassa cobran häly ja kauko-ohjaus samassa ja hyvin tuo pelittää.
Takalukkoon ei kaukkarilla yllättäen saa,mutta tarvittaessa sitten avaimella vääntää.
Ei kait tuo cobrakaan tuota alkuperäistä keskuslukon boksia korvaa?
Ainakin tuon oman hälyn kanssa on tuo orggisboksi vielä kiinni ja hälyltä tulee vain ohjaus sille.
Takalukkoon ei kaukkarilla yllättäen saa,mutta tarvittaessa sitten avaimella vääntää.
Ei kait tuo cobrakaan tuota alkuperäistä keskuslukon boksia korvaa?
Ainakin tuon oman hälyn kanssa on tuo orggisboksi vielä kiinni ja hälyltä tulee vain ohjaus sille.
Jos keskuslukitus toimii kun laitat sen päälle painamalla kuskinovesta sen nupin alas, niin turhaan sitä alkaa korjaamaan. Siinä hälyttimessä kun pitäisi olla oma vastaanotin sille hälyn kaukosäätimelle.
Hälyn boxilta vain vedetään johdot sinne keskuslukitukselle avaus ja lukitustoimintoa varten.
Näin minun mielestä, voin kyllä olla väärässäkin..
Hälyn boxilta vain vedetään johdot sinne keskuslukitukselle avaus ja lukitustoimintoa varten.
Näin minun mielestä, voin kyllä olla väärässäkin..
Itselläni oli kanssa ongelmia ton keskuslukituksen kanssa ja tuntuu että se vika ei ole boxissa vaan kaukoohjaimissa näin opel liikkeessäkin uudet kaukoohjaimet ois maksanut 60e kappale + ohjelmointi..itse ratkaisin ongelma asentamalla Defan hälyttimen ja ei oo sen jälkeen ollut ongelmia keskuslukituksen kanssa toimii kuin junanvessa.. 
VW Bora 1.6 16V -00
-
poikarukka
- 'Admiral'

Vanha kikka kolmonen on laittaa ylimääräinen keskuslukon moottori esimerkiksi kuskin oveen. vetää sille piuha erilliseen kauko-ohjain yksikköön. käskyn saatuaan erillinen uusi boxi käskee tätä yhtä moottoria ja se vetää oven lukitus napin tankoa alas.. näin keskuslukko lukitsee kaikki ovet. alkp. boxi täytyy toki siltä osin toimia että lukitsee kaikki ovet kun kuskin oven napin painaa alas / ylös. näin ainakin defan sai kytkettyä auton alkp.