Jeo eli kohta lisäilen tänne hiukan kuvia omasta Ceeee läisestä... pääsette kehumaan/haukkumaan ja ainakin nauramaan!
heh terveisiä viperille... nyt mä sit laitan sen ascon esille!
Tos ois kuvii tän hetken tilanteesta... http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?a ... 530&page=4
edit: fix fix
<font size=-1>[ This Message was edited by: Dominator on 2003-03-02 19:43 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Dominator on 2003-03-20 12:39 ]</font>
Tohon osotteen eteen pitäis laitta väli tuon naaman jälkeen, sit vois toimia.
Pitäisikö tässä kuvassa näkyä koko auto vai tuo pelkkä keskeneräinen etuspoikka ??
On 2003-02-27 17:39, ascocd wrote:
Tohon osotteen eteen pitäis laitta väli tuon naaman jälkeen, sit vois toimia.
Pitäisikö tässä kuvassa näkyä koko auto vai tuo pelkkä keskeneräinen etuspoikka ??
koko autosta ei oo vielä kuvii... eli siin ois vaan se puskuri...
No ei tosiaan oo kovin järkevää arvostella keskeneräistä työtä.
Mun mielestä noista tulee aikas hyvännäköiset. Ja tiedä kummonen tosta sitten tulee kun autossa paikallaan, lopputulos saattaa olla mikä tahansa eli odotellaan rauhassa.
Toivottavasti Dominator pistää lopputuloksesta kuvia
vai mitä ?
On 2003-02-27 20:19, havericky wrote:
Varsin näpsäkän näköinen etu-puskuri! Saattaa olla varsin näyttävän näköinen kun saat hiottua ja viimeistelyä sen...
Asiasta kolmanteen:
Jos vastaava loan heitto jatkuu niin tiedätte varmaan jokainen miten tulee käymään...
kiitti! ja toi on kyllä pahasti kesken... mut toivottavasti istuu nätisti paikalle kun tulee valmiiks joskus...
ja ei toi mitään vaikka kommentoitte! näyttäkää vaan sit omia aikaan saannoksia jos kerran noi mun jutskat niin naurattaa...
Näppärän näkönen tuo sun asco.. Toi uus puskin kehiin ja sit ärhäkkäämpää ilmettä keulaan (valoluomet ) No ei välttämättä valoluomia. Hianot noi viiper raidat.. Hieno myös sisältäpäin Noi kajarit on aika pahas paikas. Laitahan kuvia sit siitä GT:stä kun ostat sen Ei muutaku onnee tuuninkiin.
mul ois entinen kaneetti.. pitäsköhän vähän näyttää spräypurkista ja tehä papinliperit? eli viiper raidat