Niin autona on turbo astra z20let koneella. Ahdot mulla käy 0.7 mutta laskee heti 0.5, että missä mahtais olla vika vai onko normaalia? kun mun tietääkseni ahdot pitäis olla 0.7? Mulla on tossa zafira vm-04 OPC:n ohjelma. Älkää kysykö miksi, koska en tiedä. Ja mittarina on autogaugen smoke seriesin ahtopainemittari joka ei varmaan ihan tarkin ole.
Ja toinen kysymys minkälainen piuha pitää vetää öljynlämpötila- ja öljynpainemittarien antureille? Pitääkö olla yksi vai monisäikeinen jne... mittarit on samaa autogauge smokea.
Onkos vielä ehdotuksia minne noi anturit saisi parhaiten kiinni. Kun itse en täysin noitten päälle ymmärrä. Että jos joku on asennellu antureita zlettiin niin pientä vinkkiä vois heittää.
Turbo astran ahdot? ja lisämittareista kysymyksiä.
Turbo astran ahdot? ja lisämittareista kysymyksiä.
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Honda S2000 -03
Mitäs onkos zafirassa sitten samat ahdot?Sul ois nyt sitten niinkuin boostina 0.7.Ootkos koittanu hukkaporttia kiristää?
Itellä on kans autogagen lisämittareina ahto ja öljynlämpö ja öljynpaine mittarit.Mä ainakin vedin monisäikeisen johdon.
Koneena nyt ei oo tuo Z20LET:ti vaan tuo C20LET:ti ja ite otin lohkon kyljestä,samasta jossa tuo turbon öljynotto,siihen vain jakotukki,johon saa noi anturit samaan.
Itellä on kans autogagen lisämittareina ahto ja öljynlämpö ja öljynpaine mittarit.Mä ainakin vedin monisäikeisen johdon.
Koneena nyt ei oo tuo Z20LET:ti vaan tuo C20LET:ti ja ite otin lohkon kyljestä,samasta jossa tuo turbon öljynotto,siihen vain jakotukki,johon saa noi anturit samaan.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
T.J kirjoitti:C20LET:ti ja ite otin lohkon kyljestä,samasta jossa tuo turbon öljynotto,siihen vain jakotukki,johon saa noi anturit samaan.
Tota pystykkö tarkentaa et millanen se jakotukki on ja mistä sen hommasit?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Joo pro&streetilta tilasin jakotukin,jossa 4 kpl 1/4 kierteillä ja yhteen joutusin tekee uudet kierteet,kun tuo lohkon ulostulo oli eri kierteillä,mitä en nyt muista.vectraTBO kirjoitti:T.J kirjoitti:C20LET:ti ja ite otin lohkon kyljestä,samasta jossa tuo turbon öljynotto,siihen vain jakotukki,johon saa noi anturit samaan.
Tota pystykkö tarkentaa et millanen se jakotukki on ja mistä sen hommasit?
Mut pro&streetilla näytti tuo jakotukki maksavan 5,70 e.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2