Ilmastoinnin hajut
Nostetaan vaikkapa tämä ketju ylös. Astra G ja kun sammuttaa ilmastoinnin niin märkä sukka -tyyppinen haju tulee auton sisälle. Tämä kai suurin piirtein normaalia eli ominaisuus. Mutta tuntuu, että haju tulee kun lähtee autolla liikkeelle ilman, että on edes ollut ilmasointi päällä. Haju kyllä lähtee, kun laittaa ilmastoinnin päälle. Lähtiskö raitisilman suodattimen vaihdolla vai kannattaako vetää ilmastointiin forten putsausaine tai vastaava?
Moi
Itse tein tuon Fortte käsittelyt Merivaan eikä auttanut mitään tulee aivan järkyttävä "sukkamehun" haju kun ilmastointi on ollut päällä ja hetken päästä kun sen sammuttaa.
Kävin myös ilmastoinnin huollossa eikä sekään auttanut mitään,ainetta oli lähes oikea määrä.
Nyt kokeillaan seuraavaksi Wurtin vastaavaa ainetta,pitäisi olla parempaa kuin tuo Forte,katsotaan miten sitten käy.
Itse tein tuon Fortte käsittelyt Merivaan eikä auttanut mitään tulee aivan järkyttävä "sukkamehun" haju kun ilmastointi on ollut päällä ja hetken päästä kun sen sammuttaa.
Kävin myös ilmastoinnin huollossa eikä sekään auttanut mitään,ainetta oli lähes oikea määrä.
Nyt kokeillaan seuraavaksi Wurtin vastaavaa ainetta,pitäisi olla parempaa kuin tuo Forte,katsotaan miten sitten käy.
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Opel Astra Twin top 2007
Olihan sisäilmankierto päällä?an-racing kirjoitti:Moi
Vectra A GT C20XE -94
Mulla tosiaan hävisi nuo hajut kun aloin jonkun foorumilaisen neuvon mukaisesti toimimalla, eli pidin ilmastointia päällä ~10 minuuttia, sitten ~5 minuuttia pois, takaisin päälle ~10 minuuttia jne.
Parin kolmen päivän ajojen jälkeen haju hävisi, tai sitten siihen vaan tottui..
Sammuttamalla ilmastointi ~5 minuuttia ennen auton sammuttamista kenno tosiaan kuivuu ja noita hajuja ei pääse syntymään. Suosittelen!
Mun piti myös kokeilla noita litkuja, mutta en ikinä jaksanut hakea.. enkä lopulta niitä tarvinutkaan.
Parin kolmen päivän ajojen jälkeen haju hävisi, tai sitten siihen vaan tottui..
Sammuttamalla ilmastointi ~5 minuuttia ennen auton sammuttamista kenno tosiaan kuivuu ja noita hajuja ei pääse syntymään. Suosittelen!
Mun piti myös kokeilla noita litkuja, mutta en ikinä jaksanut hakea.. enkä lopulta niitä tarvinutkaan.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.