-97:ssa on muuttuvapituuksinen. Muutama newtonmetri enemmän ilmotettua vääntöä hieman matalammilla kierroksilla. Käytännössä ei eroa.J.P.S kirjoitti:Sen eron huomasin 94 vectran ecotecin ja 97 välillä että imusarja on erilainen. Oliskohan 97:ssa se muuttuva pituuksinen ja onko tehoissa ja väännössä eroja tuon takia??
20xe ja 20xev tehojen erillaisuuden syy...
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
mihinkäs asti....
Mihis asti sit on tehty tuota ecotecillä, joka sopisi tuohon 95 vuoden veeraan?
onkos muuten ohjauboxi sama siinä muuttuvassa vai...? vai tarviiko koko johto ja boxihelevetti vaihtaa? jos hommaa sen muuttuvan... tai jos tuleepi vastaan...
ps. astrassa on pieni vika mun makuun... takalokasuoja on suora.... yök.
onkos muuten ohjauboxi sama siinä muuttuvassa vai...? vai tarviiko koko johto ja boxihelevetti vaihtaa? jos hommaa sen muuttuvan... tai jos tuleepi vastaan...
ps. astrassa on pieni vika mun makuun... takalokasuoja on suora.... yök.
Mutta mutta miksi minun EX -89 Vectra 2000(?) 4x4:n ohjekirjassa luki moottorina 20XE, ei C20xe eikä 20XEJ vaan pelkkä 20XE.ata kirjoitti: 20XE:tä ei ole Vectraan saanut koskaan, sitä on ollut vain Kadett E GSi 16V:ssä. A-Vectraan saatavilla ollut katalysaattoriton moottori oli 20XEJ jossa oli 150 hv, kuten katillisessa C20XE:ssäkin. Näitä 20XEJ-moottoreita on ollut Vectra A 2000 16V-malleissa joissa ei ole ollut katalysaattoria alunperin.
Autohan on sama jota täällä myin pari vuotta sitten josta ei oltu varmoja onko se 2000 vai ei. Helmalevikkeiden kiinnitykset oli, samoin mittaristo, mutta ei ABSeja eikä ajotietokonetta
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4
Ylempänä sanottiin ettei A-Vectraan ole koskaan saanut 20xe:tä vaan katiton malli on a-vectrassa 20xej.ruttu kirjoitti:no miks ei? jos sulla ei ollu kattia nii mylly hyvinki saatto olla tuo..Tumppi82 kirjoitti:Mutta mutta miksi minun EX -89 Vectra 2000(?) 4x4:n ohjekirjassa luki moottorina 20XE, ei C20xe eikä 20XEJ vaan pelkkä 20XE.
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4