Turbo c20xe:hen

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
VP
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VP »

On 2003-02-27 22:28, VectraGT16V wrote:
Eikös C20LET oo lohkoltaan aivan sama kuin C20XE, vaan ei taida vaikuttaa noissa katsastus hommeleissa
C20XE:stä tuo C20LET on tehty, mutta eihän se niitä katsastus setiä kiinnosta..valitettavasti
:wink:
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

(ei vähäpäästöinen)C20XE koneella
eikös se ole silloin 20xe eikä c20xe
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
VP
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VP »

On 2003-02-28 10:51, kumimuumi wrote:
(ei vähäpäästöinen)C20XE koneella
eikös se ole silloin 20xe eikä c20xe
Auto on ilmeisesti ollut alunperin vähäpäästöinen johon on laitettu C20XE kone (kuin myös itse olen tehnyt). Silloin auto on vielä vähäpäästöinen vaikka C20XE koneella :smile:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

[/quote]
Auto on ilmeisesti ollut alunperin vähäpäästöinen johon on laitettu C20XE kone (kuin myös itse olen tehnyt). Silloin auto on vielä vähäpäästöinen vaikka C20XE koneella :smile:
[/quote]

Mihinkäs se vähäpäästöisyys katoaisi,jos vähäpäästöiseen autoon vaihdetaan toinen niin ikään vähäpäästöinen moottori(tässä yhteydessä C20XE) :smile:

Eiköhän kysymys ollut siitä,että EI vähäpäästöiseen(vm.89) autoon on laitettu vähäpäästöinen kone,joka taas ei autosta tee vähäpäästöistä.Eikös nuo päästönormit katota kanta-auton mukaan eikä sen mukaan mikä motti sinne on tulossa (tai sitten kone on 20XE :smile: )
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

Oma autoni on EI vähäpäästöinen, jossa on ollut alunperin 2.0 8V kone jonka tilalle heitetty Vectra 2000:sta C20XE kone, joka on vähäpäästöinen, mutta se ei tee muutoskatsastuksen yhteydessä kanta-autosta vähäpäästöistä. No eihän tuolla kattiakaan oo vaikka pitäis...

Nyt ois suunnitelmissa saada ahdettua tuo kesäksi, jos jollakin on vinkkejä niin antakaa vaan. Lailliseksi tuon kuitenkin saa ahdettunakin kun laittaa katin sinne.
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Salex:laitahan mullekin tietoja ja kuvia,jos niitä on siitä calibrasta eli tuonne Kadett_GSI@jippii.fi
Joo tuo mun kertoma vectra on porista päin,mutta laatikosta en ole varma kumpiko siellä on f20 vai f28.
Vastaa Viestiin