Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli toi ylempi olis tuon Astra Sportin laittaman kuvan mukaan tank vent valve eli liittyy just siihen bensahuurujen kierrätykseen,varmaan sitä Jope ja Madikin meinas.
Ja alempi on ahtopaineisiin liittyvä joku "juttu" , niinkuin Madi meinasi. Kuvan mukaan amal valve.
Tyhjäkäynninsäädin on imusarjan alla samalla paikalla kuin XE:ssäkin.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Eli toi ylempi olis tuon Astra Sportin laittaman kuvan mukaan tank vent valve eli liittyy just siihen bensahuurujen kierrätykseen,varmaan sitä Jope ja Madikin meinas.
Ja alempi on ahtopaineisiin liittyvä joku "juttu" , niinkuin Madi meinasi. Kuvan mukaan amal valve.
Tyhjäkäynninsäädin on imusarjan alla samalla paikalla kuin XE:ssäkin.
Hep nyyryilin kans tossa omankoneeni tykönä ja huomasin et turbo ruuvvilta mulla menee toinen letku tohon alempaan kötkylään ja toinen kelolle... eli onhan se juu sillon ahtojen säätöihin vaikuttava...
wortex kirjoitti:
Hep nyyryilin kans tossa omankoneeni tykönä ja huomasin et turbo ruuvvilta mulla menee toinen letku tohon alempaan kötkylään ja toinen kelolle... eli onhan se juu sillon ahtojen säätöihin vaikuttava...
Siinäpä mahdollinen syy sun nykimisongelmaasi.
Heitä se ruuvi mäkeen.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
wortex kirjoitti:
Heitä se ruuvi mäkeen.
Juu olisin sen ahtimentappajan napannu jo pois ku vaa tietäis et mihin ne uudet letkut pitäs si vetää ku siinä paikat niille letkuille on.
wortex kirjoitti:
Heitä se ruuvi mäkeen.
Juu olisin sen ahtimentappajan napannu jo pois ku vaa tietäis et mihin ne uudet letkut pitäs si vetää ku siinä paikat niille letkuille on.
Ei välttämättä kannata mäkeen heittää,itse heitin liuotinastiaan hautuumaan ja aika mustat tavarat sieltä tulikin ja letkut kannattaa sit laittaa oikeen päin muuten ei nosta ahtoja.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2