Auto on ihan tyylikäs väriltään jne... Mut aika lailla vois olla peli matalempi, jos minun mielipidettä kysellään.. Nyt eiku kunnon tontitus, nuilla vanteilla vois astraa tontittaa ainakin sen -75/50mm niin tulee astrastas himppasen paremman näköinen.. Näin vaan autos sattumalta livenä Kuopion kirkolla, niin aika korotukselta Staras näyttiPinohiiri kirjoitti:tosta etu merkistä vois ottaa ton ympyrän pois ja jättää pelkän nuolen. on jotenkin hölmön olonen nyt.
tosin voi olla silloin vielä hölmömpi.
Tribecars Stara (C20XE)
Auto on ihan tyylikäs väriltään jne...
Mut aika lailla vois olla peli matalempi, jos minun mielipidettä kysellään..
Nyt eiku kunnon tontitus, nuilla vanteilla vois astraa tontittaa ainakin sen -75/50mm niin tulee astrastas himppasen paremman näköinen..
Näin vaan autos sattumalta livenä Kuopion kirkolla, niin aika korotukselta Staras näytti
Mut kaikkillahan oma mielipide autonsa ulkonäön laittoon
Itse tykkään ainakin kun auto on meleko kentässä
Mut aika lailla vois olla peli matalempi, jos minun mielipidettä kysellään..
Nyt eiku kunnon tontitus, nuilla vanteilla vois astraa tontittaa ainakin sen -75/50mm niin tulee astrastas himppasen paremman näköinen..
Näin vaan autos sattumalta livenä Kuopion kirkolla, niin aika korotukselta Staras näytti
Mut kaikkillahan oma mielipide autonsa ulkonäön laittoon
Itse tykkään ainakin kun auto on meleko kentässä
Ei tuota ehkä parane mennä tiputtelemaan yhtään, edestä loppuu tila aika äkkiä ja takana raapii pahimmissa montuissa jo nytte. Tietysti jos takaa ottas spacerit pois niin sitten vähäsen pystys tiputtamaan. Se tais muuten olla silleen et kun näit sitä kuopiossa, niin alle oli just laitettu uudet iskarit ja se sillon kulki hieman korkeammalla mitä nytte. Jäiskö kaarien ja renkaan väliin noin 2-3cm ja maavaraa joku ~ 10cm, autolla kuitenkin ajetaan joka päivä ja välillä aika huonokuntosiakin hiekkateitä että ei ehkä kannata mitään 5cm mavaraa edes ajatella
Juu ja tulihan starakin pyörähtäneeksi Tuurissa, jos jollain sattuu olemaan tiedossa kuvista sieltä niin eikun linkkiä vaan kehiin. Tuossa muutama matkan varrelta otettu kuva astarsta ja matkaseuralaisesta joka oli teitenkin myös

Juu ja tulihan starakin pyörähtäneeksi Tuurissa, jos jollain sattuu olemaan tiedossa kuvista sieltä niin eikun linkkiä vaan kehiin. Tuossa muutama matkan varrelta otettu kuva astarsta ja matkaseuralaisesta joka oli teitenkin myös

Hmm.. oisko ollu edessä juuri toi 35%, takasivuissa astetta tummemmat ja noissa pikkutakasivuissa sekä takalasissa 5%, en kyllä mene vannomaan kun en varmaks muista enkä muutenkaan ole perehtyny noihin kalvojen prosentteihin. Tuolleen hämärällä näyttää aika tummilta etulasit, mut kirkkaalla ei juuri huomaa..
Elkää nyt hätäillä sen sisustan kanssa
Elkää nyt hätäillä sen sisustan kanssa
Noniin.. hommat taas hieman rytkähtäneet vähän kerrassaan etiäppäin. Sisusta on siis tällä hetkellä työn alla, tai sitä ei juuri oikeastaan ole autossa koska koko roska on purettu kojelautaa myöten. Tässäpä muutama foto noista etukaiutinasennuksista, jotka tosin on vaiheessa.. Lisää kuvia tulee, kun tulee.

Tässäpä hieman kertausta menneestä, niille jotka eivät jaksa selata koko projektikertomusta läpi. Tosin aika huonolaatuseks muuttu toi kun laitto nettiin, mutta jospa siitä sais jotakin selvää..
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8770799872
Niin ja hieman päivitystä samalla, kaiutinasennusten johdot on nyt vedetty ja seuraavana lienee sitten äänieristys vuorossa. JLVaivalla lienee jotakin kuvaa sisustan täystuhosta.. Ainiin ja sisustan muoviosat on sitten nykyään ulkokuoren väriset.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8770799872
Niin ja hieman päivitystä samalla, kaiutinasennusten johdot on nyt vedetty ja seuraavana lienee sitten äänieristys vuorossa. JLVaivalla lienee jotakin kuvaa sisustan täystuhosta.. Ainiin ja sisustan muoviosat on sitten nykyään ulkokuoren väriset.