Calibran ylimaalaus
Calibran ylimaalaus
Mitä olette maksaneet Calibran ylimaalauksesta ?
Jos alkuperäistä väriä ei säilytetä (sinisestä - punaiseen) niin missä hinnoissa liikutaan ?
Jos alkuperäistä väriä ei säilytetä (sinisestä - punaiseen) niin missä hinnoissa liikutaan ?
Omasta meilestäni 2000€ ei riitä. Sillä saa kyllä ylimaalauksen nykyisellä värillä. Uusi väri maksaa ehkä lähempänä 3000€. Tosin tähän ei ole yhtä oikeaa vastausta. Parhaiten selviää kun kyselet eri automaalaamoista ja katsot mitä tarjoavat.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Ajamy wrote:
Eikö punaiset Calibrat ole jo nähty?
Totta, tuo värivalintakin minua askarruttaa. Mikä väri sopisi parhaiten Calibraa Teidän mielestänne ?
Kun auto maalataan niin siitä ilmeisesti pitää ottaa irti:
- puskurit
- mallimerkit
- kylkilistat
- helmat
- takasiipi
Onko muuta mitä kannattaa ottaa irti ?
Miten estetään maalin pääsemien sisustaan jos auton väri vaihdetaan ?
Eikö punaiset Calibrat ole jo nähty?
Totta, tuo värivalintakin minua askarruttaa. Mikä väri sopisi parhaiten Calibraa Teidän mielestänne ?
Kun auto maalataan niin siitä ilmeisesti pitää ottaa irti:
- puskurit
- mallimerkit
- kylkilistat
- helmat
- takasiipi
Onko muuta mitä kannattaa ottaa irti ?
Miten estetään maalin pääsemien sisustaan jos auton väri vaihdetaan ?
Tämäkin niin paikkakunnasta kiinni. Helsingissä kun tuppaa nuo palkat, tilojen vuokrat yms. olla pikkasen eri luokkaa kuin pohjoisempana. Se näkyy sitten tietenkin myös maalauksen hinnassa.
Itse maalasin täällä 1500€ auton, itse purin ja kasasin, mutta maalari teki pohjat ja maalauksen.
Konehuonetta ei maalattu.
Yleinen hintataso oli kun täällä kyselin +2000€ - 4000€.
Itse maalasin täällä 1500€ auton, itse purin ja kasasin, mutta maalari teki pohjat ja maalauksen.
Konehuonetta ei maalattu.
Yleinen hintataso oli kun täällä kyselin +2000€ - 4000€.
TBD
ylimaalaus eri värillä, pohjat tehtynä ja peitettynä ~400e, liikkeessä.
ylimaalaus eri värillä, liike tekee kaiken, ~3000e
suurimmalle työlle voikin laskea hyvän hinnan, näin täällä.. ja hinta sisältää maalit ja tarvittavat jutut, ja väri on opelin helmiäisväri.
niko
ylimaalaus eri värillä, liike tekee kaiken, ~3000e
suurimmalle työlle voikin laskea hyvän hinnan, näin täällä.. ja hinta sisältää maalit ja tarvittavat jutut, ja väri on opelin helmiäisväri.
niko
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
kyllä maksaa tiedän ku olen kyselly kokkolan kaikkista kunnon maalamoista hintoja hintahaitari kokkolassa on n.2200-5000egee ja pitää muuten paikkaansamadi kirjoitti:ei se maalaus kyllä maksa missään nuin paljoa