Calibran ajotietokoneen johto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Cali93
'Agila'

Calibran ajotietokoneen johto

Viesti Kirjoittaja Cali93 »

Autoni on vuosimallin -94 Calibra C20NE koneella. Ostin ajotietokoneen näytön ja napit jälkiasennusta varten, mutta eteen pompsahti pieni ongelma. Näytölle löytyi valmiiksi pistoke, mutta en löydä keskikonsolin napeille pistoketta. Olen purkanut keskikonsolin penkkien välistä radiolle asti pois, muttei oikean näköistä pistoketta löydy. Ainoastaan kaksi eri pistoketta löytyi tuhkakupin takaa, toinen musta ja toinen vihreä, mutta molemmat on neliön muotoisia eikä sovi valkoseen pistokkeeseen joka on napeilla.

Onko jollain kokemusta mihin tuo nappien pistoke on voitu kätkeä kun sen pitäisi olla vaihdekepin juuressa pelkääjän puolella? Tai onko mahdollista ettei sitä pistoketta ole vaikka näytölle on? Voiko jompikumpi noista musta tai vihreä olla oikea pistoke jos niistä liittäisi johdot napeille?

Näyttö näyttää muuten jo hetkellistä kulutusta mielestäni oikein, joten ohjelmointia ei taida tarvia, näyttö on pari vuotta vanhemmasta Calibrasta mutta samalla tekniikalla?
ace
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja ace »

hassu homma et ei sulta löydy sitä liitintä. mulla se ainakin oli ihan siinä penkkien välissä kopan alla ja ei se mikään pieni liitin ole . en usko et kumpikaan noista musta tai vihreä on se oikea pistoke .

tälläinen liitin multa löytyy sen pyöreän muovin alta keskikonsolista
http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-4582 <---liitin päältä , oikealla se nappien johtosarja

ja sama takaa http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-4583

kuiteskin aika iso liitin et ei pitäs hävitä ja samaan tulee mulla sähkölasien johdot
Kuva
Astra opc-line
R_tuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja R_tuning »

Saattaa myös olla repsikan lattiamaton alla, ainakin mun -92 vuotisessa calibrassa oli.
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Se musta ja vihree liitin on noille sähkölaseille. Se ajotietokoneen nappejen liitin on tuo valkoinen. Se liitin voi olla siel yksinäänki jossai (mattojen alla). Itellä ei ollu C20NE koneisessa vectrassa tuota näytön liitintä ollenkaa mut nappejen liitin oli
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)
Kuva
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Ja jos ajotietokone on vanhasta 2000 vectrasta, niin näyttää kaiken ihan ok, näytön liitin käy mutta nappien liittimen joudut tekemään "kikkailemalla", vectrassa se on pienempi.
Vastaa Viestiin