Omega B hälytin probleema??
Omega B hälytin probleema??
Auttakee! Hälytin on aiheetta huutanu muutamana yönä, valittaa naapurit!!! Mistä se voi johtua? kuinka ton sais pois toiminnasta koko hällärin tilapäisesti? itse en sitä oo saanu huutaa,vaikka laittanu ovet lukkoon kaukosäätimestä ja jääny ite istuu autoo ja heilunu siellä nii pirusti..
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
Re: Omega B hälytin probleema??
eddison84 kirjoitti: itse en sitä oo saanu huutaa,vaikka laittanu ovet lukkoon kaukosäätimestä ja jääny ite istuu autoo ja heilunu siellä nii pirusti..
onko hälyssä sisätilan valvontaa (liiketunnistin) vai pelkkä lasirikko tunnistin,se huomaa heilumisen
vasta kun joku heilahtaa lasista läpi
Akkujännitteen valvonta voisi tuon hälyn laukeamisen aiheuttaa (kylmä yö/huono akku).
Hälyhän on helppo poistaa tilapäisesti toiminnasta kun laittaa vaan ovet avaimella lukkoon
ja unohtaa sen kaukosäätimen
Mulla kans orkkis häläri temppuili kesällä ja syytä en löytänyt. jotenkin tuntui aurinko (lämpö) siihen vaikuttavan, kun alkoi aamulla aurinko paistamaan autoon niin silloin alkoi huutamaan, sisätutkankin otin pois päältä, tuloksetta.
Nyt ilmojen viilettyä on pystynyt hälyäkin pitämään päällä ilman ongelmia.
Häly jää ainakin mulla kytkeytymättä päälle kun painaa vaan kerran kaken lukko nappia, 2 kertaa kun painaa niin häly napsahtaa päälle ja ovet menee "takalukkoon"
Nyt ilmojen viilettyä on pystynyt hälyäkin pitämään päällä ilman ongelmia.
Häly jää ainakin mulla kytkeytymättä päälle kun painaa vaan kerran kaken lukko nappia, 2 kertaa kun painaa niin häly napsahtaa päälle ja ovet menee "takalukkoon"
Mercedes Benz C200 elegance
BMW 320i cabriolet
EX: Omega 2.0 GL -97
BMW 320i cabriolet
EX: Omega 2.0 GL -97