B-Mantan eri moottorivaihtoehdot?
-
MANTARIINI
- 'Admiral'

-
wannabetuner
- 'Admiral'

en nyt ihan 100 varma ole mut eikös ne jonkun turbo volvon mäntiä ja saabin kankia oo käyttäny näissä cih koneissa kun ovat turbotelleet? itelläkin on turbo ascona rojektina ja taitaa olla et tulee männän ostoo eteen
tais mennä edellistä vähän säpäleiks ja ei taida olla enää samanlaisia varaa ostaa, eli siis kertokaas joku joka tietää et mistä volvosta ja sabasta noi palat käy?
Niin ja wannabetuner, jos aiot laittaa tuplat ennen ruiskua niin täältä varmaan lähtis kohta halvalla
itellä alko sulakkeet palamaan niitten kanssa niin talvella kyllä tulee joko haltecia jos saa rahaa tai sit juurikin toi mekastirtti...
Niin ja wannabetuner, jos aiot laittaa tuplat ennen ruiskua niin täältä varmaan lähtis kohta halvalla
Bcona -80 2.0S / Bcona -79 2.0T
-
wannabetuner
- 'Admiral'

tuo miran laatikko on ainakin kestävä... en ole mantaa nähnyt mutta c coupe kadetin oon nähny missä oli fiatin tc turbo (kuvissa en livenä mutta suomalainen auto oli) yksi vaihtoehto tuokin on ainakin jos haluu olla erillainen tuo tc:hän ei hullumpi kone ole muutenkaan 
oon tuotakin ihan tosissaan asconaan miettiny... olis yhdellä romiksella tommonen pata!
ny on vaa ruvennu tekee mieli cih kutosta tällä hetkellä on vielä 2.0 omegan ohc pellinalla ja xe:kin olis vecun keulalla
turbo saabin kone olis myös kiva
oon tuotakin ihan tosissaan asconaan miettiny... olis yhdellä romiksella tommonen pata!
ny on vaa ruvennu tekee mieli cih kutosta tällä hetkellä on vielä 2.0 omegan ohc pellinalla ja xe:kin olis vecun keulalla
turbo saabin kone olis myös kiva
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut