Huono otsikko mutta sopiiko siis B-omegan sisusta mitenkään A-Omegaan? Siis sedaneista kyse.
Ois vaan halpa MV6 nahka-sisusta tiedossa ja himottais tyrkätä se tuohon 3000:seen.
Ovipahvit ei taida kovinkaan hyvin sopia, ainakaan taakse..?
Etupenkkien kiskoista ei tietoa, eli sopiikos ne a-omegaan suoraan?
Takapenkit taitaa sopia suoraan...
Kiitos ja kumarrus..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
salamanteri kirjoitti:Mhis hintaan sisusta olis kaupan??
Jos et saa sitä itelle sopiin niin vois ostaa sen pois!!
En kerro ennenkuin selviää .. Hintaa vähä alta 300e, sisältää ovipahvit, lattiaverhoilut, kaikki penkit. Etupenkit sähkösäädöillä joka suuntaan. Valkoista nahkaa..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
mulla olis yks sisusta tollasee b omegaa se on mv6 mallista mut penkeis ei ole kaikkea sähköllä.. se on sellanen sininen plyyssisisusta ja kaikki nippelit löytyy.. eikä ole hinnan kirossa..
Taitava kuski selviää tilanteista joihin hyvä kuski ei joudu..
Takapenkit käy suoraan paikalleen (jos molemmat sedaneita), etupenkeistä voipi joutua kiskot vaihtamaan. Itse tein nimittäin toisinpäin, a-ompun sisusta b-omppuun.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Ville kirjoitti:Takapenkit käy suoraan paikalleen (jos molemmat sedaneita), etupenkeistä voipi joutua kiskot vaihtamaan. Itse tein nimittäin toisinpäin, a-ompun sisusta b-omppuun.
Höh, onko paha vaihtaa ne kisko palikat? Mitenkäs sähkö säädöt sopii a-omegan kiskoihin?
Niin eli tälläinen setti
- Rusko Motorsport -
Ovipahveja tänään soviteltiin mutta ei kyllä saa ilman isompia kikkailuja sopimaan; mm. oven avauskahvat muutaman sentin ylempänä ja rutkasti matalemmat kaijuttimet.
Joten ne olisi ainakin ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa.
- Rusko Motorsport -