corsa 1.4i v-90

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Skyliner68
'Agila'

corsa 1.4i v-90

Viesti Kirjoittaja Skyliner68 »

moi olen uusi corsa omistaja
ostin corsani liikkeestä 27.09 ja seuraavana aamuna auto teki sillä lailla kun käynnistin sen kylmänä
ilman kaasua kuten piti auto kävi 10 sekunttia ja sit sammu kuin seinään eikä lähtenyt enään käyntiin
päivän olen tutkinut ja tulpat katsonut kipinä tulee virranjakajan kontaktit putsannu
voisko olla että hihna on hypänny ja sytkä pielessä kun hieman meinaa paukkua putkessa
jos näin miten sytkän sais perus asetuksiin koti konstein
eikös tämmöne asia kuulu autoliikkeen korjattavaksi? korjatkaa jos olen väärässä
auto hajoaa heti seuraavana päivänä kiva homma
:cry: :evil:
pci
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja pci »

Jos olet autokaupasta ehjän auton ostanut, niin täytyy sen normaalin käytön jäljiltä toimia vielä seuraavanakin päivänä. :o
Skyliner68
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Skyliner68 »

niinhän sen pitäiski olla soitin myyjälle ja ollaan keskusteltu useaan otteeseen viasta sanoi että tulee
tänään korjaamomiehen kanssa kattoo sitä ei kuulunut mitään soitin takas sano että aikaisintaan
sunnuntaina onnistuis saada huoltomies ja sano että koita itse katsoa oisko jako seonnut
eivät osanneet kertoa mistä johtuis ehdotti että käytä paikallisella korjaajalla kysyin kuka maksaa?
niin vastasi noo eihän toi auto ole enään uusi niin minun pitäis maksaa korjaus kulut
taitaa paras olla että otan yhteyttä kuluttaja asia mieheen minkä lainen turva ostajalla
on käytetyn auton suhteen kun myyjä on esitellyt auton ja viat jotka hyväksyin (venakopan tiiviste tihkuu) mutta toi sammuminen tuli ihan yllätyksenä ja käynnistys ongelma että sillä lailla
tuli hankittua auto jolla pysty ajamaan vain kotiin 70km heh heh :evil:
ykskasi gt
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ykskasi gt »

jos autoliike ei lupaa korjata asiaa niin soita kuluttajaasiamiehelle niin tulee asioihin muutos :wink:

autoliikkeestä ostettu auto joka ylittää 2500€ hinnan niin autoliikkeen pitää antaa sille 6kk kuluttajasuoja
Vastaa Viestiin