Omegan takavaloista
Kummallakin puolella kaksi rinnakkain.. Kun oikei läheltä katot nii varmaa huomaat..santtu75 kirjoitti:Täällä ainakin yksi omegan omistaja joka ei ole tiennyt...Virimies kirjoitti:Ja kai olet tietoinen että takana on ne kuuluisat neljä takaparkkia.. Moniaita oon nähny missä palaa vain kaksi, eikä kyllä moni huomaakkaan sitä ellei tiedä
Eli mitens ne siellä sijaitsee![]()
![]()
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Mitä ihmettä? Ei mulla ainakaan omegassa oo ku 2 takaparkkia takana.. Sen lisäks on jarru, pakki, vilkku ja sumuvalot...Virimies kirjoitti:Kummallakin puolella kaksi rinnakkain.. Kun oikei läheltä katot nii varmaa huomaat..santtu75 kirjoitti:Täällä ainakin yksi omegan omistaja joka ei ole tiennyt...Virimies kirjoitti:Ja kai olet tietoinen että takana on ne kuuluisat neljä takaparkkia.. Moniaita oon nähny missä palaa vain kaksi, eikä kyllä moni huomaakkaan sitä ellei tiedä
![]()
liteFun kirjoitti:Mitä ihmettä? Ei mulla ainakaan omegassa oo ku 2 takaparkkia takana.. Sen lisäks on jarru, pakki, vilkku ja sumuvalot...Virimies kirjoitti:Kummallakin puolella kaksi rinnakkain.. Kun oikei läheltä katot nii varmaa huomaat..santtu75 kirjoitti:Täällä ainakin yksi omegan omistaja joka ei ole tiennyt...Virimies kirjoitti:Ja kai olet tietoinen että takana on ne kuuluisat neljä takaparkkia.. Moniaita oon nähny missä palaa vain kaksi, eikä kyllä moni huomaakkaan sitä ellei tiedä
![]()
Sedanissa aina 4, ja jos jollekkin jäi epäselväksi niin b-omegasta kyse vm.94->
- Rusko Motorsport -
Kannattaa melki ottaa ne releviritykset pois ja laittaa alkuperäisillä..jariz kirjoitti:Muistin että etuvaloihin on vedetty uudet johdot releitten kautta. Johtuukohan se sitten siitä?
- Rusko Motorsport -