Kuskin pyyhkijä lakkasi toimimasta (A Vectra)
Kuskin pyyhkijä lakkasi toimimasta (A Vectra)
Eli pyyhin lasia ja kuskin pyyhkijä jäi ylös eikä enää palautunut alas. Pelkääjän pyyhkijä toimii ihan normaalisti. Kuskin pyyhkijä liikkuu ihan vapaasti kun kädellä liikuttaa, kun taas pelkääjän puolella ei liiku mihinkään.
Voiko olla että se juuressa oleva mutteri on löystynyt vai menikö jotain rikki? Mukava kaatosade niin ei pystynyt sen tarkemmin tutkimaan asiaa. Oli vaan mukava ajella kun ei nähnyt yhtään mitään.
Voiko olla että se juuressa oleva mutteri on löystynyt vai menikö jotain rikki? Mukava kaatosade niin ei pystynyt sen tarkemmin tutkimaan asiaa. Oli vaan mukava ajella kun ei nähnyt yhtään mitään.
Corsa OPC -09
Mulla kävi ihan sama juttu just perjantaina...
Eli pyyhkijöiden vivuston kuskinpuolen nailonholkki oli paskana.
Hain itte Osatuonti Felkeltä vivuston purkuosana, mutta se ei sopinutkaan mun Vectraan, koska mulla levy, johon moottori tulee kiinni, oli paljon pienempi kuin saamassani purkuosassa.
Eli kannattaa eka kurkata millanen ittellä on ja vaik ottaa kuva mukaan, jos purkuosaa meinaa ettiä. Mä jouduin ostaan Metro-Autosta uuden, joka jäi maksaan n. 100€.
Eli pyyhkijöiden vivuston kuskinpuolen nailonholkki oli paskana.
Hain itte Osatuonti Felkeltä vivuston purkuosana, mutta se ei sopinutkaan mun Vectraan, koska mulla levy, johon moottori tulee kiinni, oli paljon pienempi kuin saamassani purkuosassa.
Eli kannattaa eka kurkata millanen ittellä on ja vaik ottaa kuva mukaan, jos purkuosaa meinaa ettiä. Mä jouduin ostaan Metro-Autosta uuden, joka jäi maksaan n. 100€.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kurkkaas sen ikkunan edessä olevan muovin alle, luultavasti se pyyhkijän tanko irronnut siitä rihlatapin juuresta. Tai sitten koitat kiristää sitä pyyhkijän mutteria.
EDIT: Hitto olis hidas
Ei sinne uutta tarvi ostaa, vanhan pystyy korjaamaan 4mm pultilla...
EDIT: Hitto olis hidas
Ei sinne uutta tarvi ostaa, vanhan pystyy korjaamaan 4mm pultilla...
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Jos muuten et ihan heti saa kuntoon, nii laita 5-sateesta -käsittely tuulilasille, ni ei sade haittaa näkyvyyttä. Eli vesi pisaroituu samantein ja liukuu pois lasilta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Pitää tänään taiteilla auto sisätiloihin, on vaan siinäkin omat ongelmansa. Pitää muistaa heittää tota 5-sateesta niin ehkä pärjää jos vettä tulee vähän. Eilen vaan tuli tota vettä niin perhanasti että ei ois kunnolla auttanu vaikka ois molemmat pyyhkijät toiminu.Timonen kirjoitti:Jos muuten et ihan heti saa kuntoon, nii laita 5-sateesta -käsittely tuulilasille, ni ei sade haittaa näkyvyyttä. Eli vesi pisaroituu samantein ja liukuu pois lasilta.
No jos en saa ite korjattua niin varmaan pakko mennä huomenna klo 7 pikahuoltoon.
Corsa OPC -09
Oli ihan samanlainen ku tossa kuvassa. Laitettiin sitten pulttiviritelmä ja ainakin testikäytössä toimi kuin uusi.Pinohiiri kirjoitti:itelle kävi näin.
Mitä materiaalia toi alkuperäinen kiinnitys on, kun en oikein nähnyt sitä kiinnitystapaa. Siis kuluuko tosta ajan myötä joku osa pois?
Corsa OPC -09
Tyyppivika A-Vectrassa, koska se muovimötti on pallon alapuolella... on mennyt omastakin Vectrasta ihan samalla tavalla. Pari kertaa sen pystyi painamaan takaisin paikoilleen, ja sitten se korjattiin käyttämällä puolet minulla olleesta apukuskin puoleisesta tangosta ja varmistin rautalangalla...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70