häiriövalo syttyy,tehot häviää..vectra-00tdi
häiriövalo syttyy,tehot häviää..vectra-00tdi
mikäs vectra 2.0 tdi -00 vaivaa kun häiriömerkki valo syttyy silloin tällöin ja sammuu myös itsestään,mutta valon palaessa tehot häviää.
yleensä syttyy kun tulen risteykseen ja odotan et pääsee meneen.valo syttyy ja auto ei meinaa mennä mihinkään,tuntuu ettei ole vetoja yhtään.ja sit yks kaks valo sammuu ja taas mentiin tehot tallella.tehnyt jo n.10 kertaa ja aina pysähdyksissä tyhjäkäynnillä.
yleensä syttyy kun tulen risteykseen ja odotan et pääsee meneen.valo syttyy ja auto ei meinaa mennä mihinkään,tuntuu ettei ole vetoja yhtään.ja sit yks kaks valo sammuu ja taas mentiin tehot tallella.tehnyt jo n.10 kertaa ja aina pysähdyksissä tyhjäkäynnillä.
tehot häviää
Mulla tekee just samaa dti vectra, kun pysähtyy valoihin kuumalla
koneella! Sitten kun ajaa tasakaasulla hetken niin hälytys poistuu.
Oon käyttäny ooppelin huollosa, eivät löytäneet vikaa! Ilmamassa
mittari vaihdettiin ei apua ja alipaineletkut on tarkistettu varmaan
3 kertaa. Vikakoodit luettu: kriittinen vika! Pitää varmaan viedä
Boschin huoltoon, ku ei merkkihuollossa sanottu ku ettei oo ikään
ennen tämmöstä vikaa ollu.
koneella! Sitten kun ajaa tasakaasulla hetken niin hälytys poistuu.
Oon käyttäny ooppelin huollosa, eivät löytäneet vikaa! Ilmamassa
mittari vaihdettiin ei apua ja alipaineletkut on tarkistettu varmaan
3 kertaa. Vikakoodit luettu: kriittinen vika! Pitää varmaan viedä
Boschin huoltoon, ku ei merkkihuollossa sanottu ku ettei oo ikään
ennen tämmöstä vikaa ollu.
-
dtivekotin98
- 'Kadett'

Re: häiriövalo syttyy,tehot häviää..vectra-00tdi
Jos häiriövalo palaa kysymyksessä on alipaineletkuissa oleva vuoto. Osta alipaineletkua noin 2,5 metriä ja liitoskappaleet ja vaihda entisten tilalle. Ei maksa monta euroa. Ota akku irti niin pääset helpommin käsiksi letkuihin. Varsinkin alipainepumpun alla piilossa olevissa letkuissa tulee tärinästä ja hankauksesta reikä jota ei näe ennenkuin otat putket irti.Pienikin vuoto tai reikä aiheuttaa moottorin häiriövalon ja tehojen katoamisen valon palaessa. Älä siis tee mitään turhia vikatestauksia, niistä EI OLE APUA eikä niillä selviä tarkka kohde.