miten kännykässä (nokia) olevassa pasianssi (solitaire) pelissä menee tuo pistelasku , eli mistä ne pisteet kertyy sinne huipputuloksiin (mitä enemmän pojoja sitä parempi tulos?!)
JPaVR6 kirjoitti:Meillä kun jätkä nuoli tassua. Niin siinä oli lasinsirusta tullu haava. Ei mekään sitä ensin nähty. Mutta kun vartin verran katteltiin niin sitten löyty.
Ei siinä mitään ole siinä tassussa. Taitaa olla päässä vikaa. On se muutenkin alkanu tekemään ihme temppuja, kun ollaan lenkillä, niin se pyörii ympyrää ja murisee vähän väliä.
Voi olla että se sai stressin kun emäntä oli kuukauden pois ja se joutu olemaan yksin kotona päivät kun mä olin töissä...vaikka ei se ennenkään ollut ongelma, tiedä hänestä...
kmov kirjoitti:miten kännykässä (nokia) olevassa pasianssi (solitaire) pelissä menee tuo pistelasku , eli mistä ne pisteet kertyy sinne huipputuloksiin (mitä enemmän pojoja sitä parempi tulos?!)
JPaVR6 kirjoitti:Meillä kun jätkä nuoli tassua. Niin siinä oli lasinsirusta tullu haava. Ei mekään sitä ensin nähty. Mutta kun vartin verran katteltiin niin sitten löyty.
Ei siinä mitään ole siinä tassussa. Taitaa olla päässä vikaa. On se muutenkin alkanu tekemään ihme temppuja, kun ollaan lenkillä, niin se pyörii ympyrää ja murisee vähän väliä.
Voi olla että se sai stressin kun emäntä oli kuukauden pois ja se joutu olemaan yksin kotona päivät kun mä olin töissä...vaikka ei se ennenkään ollut ongelma, tiedä hänestä...
On muuten koiras tylsistynyt/pitkästynyt. Ei sen kummempaa. Lisää aktiviteettia niin koirakin rauhoittuu.
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
miten tälläseen ikivanhaan siemenssiin saa multimedia viestit näkyviin ?
on ne joskus ennen tullu ja kaikkee, tää siis pystyy vastaan ottamaan multimedia viestejä, mutta nyt kun koittaa avata niin puhelin herjaa "verkko tai konfiguraatio virhe" eli mitä mä teen ?
Aina kun on lotarista puhetta täällä foorumilla niin joku tekee aina selväksi, ettei se ole Opel vaan Lotus. Kuitenkin tossa foorumin yläkulmassa komeilee lotari OCF-kilvellä. Ristiriitaa? Asialle on tultava selvyys. Oikeus on tultava.
kaakana kirjoitti:Jos savusaunassa iskee pään ovenkarmiin ja tikku uppoaa otsaan, niin lähteekö "ihonalainen" musta rantu ikinä pois poikkeen?
Nimim. Koskee päähän!
Ei lähde. Se jää siihen ikuisiksi ajoiksi, todennäköisesti myös suurenee vuosien varrella. Sinuna harkitsisin vakavasti pitkän otsatukan kasvattamista.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn