Meni kerpele öljypohjasta jengat...

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Meni kerpele öljypohjasta jengat...

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

...kerpele että vituttaa. Joskus joku ilmeisesti vääntäny lujaan tuon öljyropun niin nyt ku vaihdoin öljyt niin eiköhän sieltä tullu öljypohjan jengat matkassa :evil:
Ite visusti pitäny huolen että ei tuu liian tiukkaan just ton takia...(nyt oli siis toisen kerran tolle autolle omatoiminen öljynvaihto, kaikki muut tehty huoltokirjan mukaan liikkeessä)

Noh laitoin lukkoliimaa pulttiin ja ainaki vielä öljyt oli sisällä eikä tiputtanu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Kaise täytyy alkaa kierteyttään jossain vaiheessa tuo öljypohja, onko porukka laittanu Helicoilia noihin??? Ite ajattelin tolleen korjata...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Juhi
'Senator'
'Senator'

Re: Meni kerpele öljypohjasta jengat...

Viesti Kirjoittaja Juhi »

Kaitzu kirjoitti:
Kaise täytyy alkaa kierteyttään jossain vaiheessa tuo öljypohja, onko porukka laittanu Helicoilia noihin??? Ite ajattelin tolleen korjata...
mulla corsassa kävi kans samoin ja hain sit paikallisesta varaosapuljusta uuden (pykälää isomman) propun, jolle sit väänsin sopivan kokoset kierteet...
Damage Inc.
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Damage Inc. »

Mielellään isompi pultti ja uudet kierteet kuin helicoil, itsellä huonot kokemukset helicoilista öljypohjassa :no:
Mikä laulaen tulee, se Opel Calibra 4X4 Turboon menee... valitettavasti.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Meni kerpele öljypohjasta jengat...

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Juhi kirjoitti:
Kaitzu kirjoitti:
mulla corsassa kävi kans samoin ja hain sit paikallisesta varaosapuljusta uuden (pykälää isomman) propun, jolle sit väänsin sopivan kokoset kierteet...
Täytyy käydä joku päivä valmiiksi jo melkein ostamassa isompi proppu, onneksi ainaki vielä pitää öljyä sisällä mutta ei varmaan isoa iskua proppu tarvi ni saattaa irrota/alkaa valuttaan öljyä..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mulla on calibrassa Helicoil öljypohjassa.
En tiedä kuinka kauan on ollut ja kuka entisistä omistajista sen on sinne laittanut,mutta hyvin tuo tuntuu pelaavan.
Itse kuitenki ölpät vaihtanut jo vissiin 4 kertaa sinä aikana,kun auto omistuksessa ollut.
Vastaa Viestiin