Omega B takavalot.
Omega B takavalot.
Niin eli ongelma on kuskinpuolen jarruvalon kanssa joka ei pala, polttimoa olen vaihtanut mutta ei auta ja sulakkeet on ehjät. Pitäisikö siinä olla ajovalo ja jarruvalo samalla polttimolla? Mulla on siellä kolme polttimoa joista yksi on vilkun ja yksi on ajovalojen ja ilmeisesti jarruvalon,näin ainakin toisella puolella toimii. Mutta mikä se yksi polttimo sitten on? Mitään ei tapahdu siihen yhteen polttimoon mistään nappulasta. Kyseessä siis 1996 ikäinen B omega sedan ja kyseessä on nuo ulommat valot, ei siis ne jotka ovat takaluukun kannessa. Itsellä on kokemusta todella vähän sähköhommista joten toivottavasti joku osaa auttaa näin sekavasta selityksestä huolimatta

Onko sun autossa vetokoukku? Mulla oli vastaava ongelma sumuvalon kanssa. Polttimo ja sulake, molemmat ok, mutta ei vaan sumari palanut. Ratkaisu ongelmaan löytyi vetokoukun pistokkeesta.
Ainakin sumuvalon johdot menevät vetokoukun kautta ja kun avasin pistorasian niin sieltähän löytyi hyvin hapettuneet liittimet. Putsasin liittimet ja johdot ja johan palaa taas takasumari.
Ainakin sumuvalon johdot menevät vetokoukun kautta ja kun avasin pistorasian niin sieltähän löytyi hyvin hapettuneet liittimet. Putsasin liittimet ja johdot ja johan palaa taas takasumari.
Eipä löydy koukkuaämveekuus kirjoitti:Onko sun autossa vetokoukku? Mulla oli vastaava ongelma sumuvalon kanssa. Polttimo ja sulake, molemmat ok, mutta ei vaan sumari palanut. Ratkaisu ongelmaan löytyi vetokoukun pistokkeesta.