GSi vaihteiston "pidennys"?
GSi vaihteiston "pidennys"?
Tossa päivittäin moottoritiellä päivittäin ajaneena aloin miettiin että:
1. Saako tohon mun autoon 6vaihteista lootaa?
2. Saako vitos vaihdetta välitettyä pitemmäks?
Rupes vaan vituttaan kun 120km/h lasissa moottori huutaa korkealta. Sais kierroksia pudotettua.
1. Saako tohon mun autoon 6vaihteista lootaa?
2. Saako vitos vaihdetta välitettyä pitemmäks?
Rupes vaan vituttaan kun 120km/h lasissa moottori huutaa korkealta. Sais kierroksia pudotettua.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Kyllä se F28 sinne menee. Vanhasta laatikosta joudut ottamaan pidemmän vetarin puoleisen kannakkeen ja laatikkoon teet reiät olikohan se kahdelle pultille. Joudut myös tekemään siihen holkin, joka tukee sitä pidempää vetaria.
Painoa tulee reilusti lisää, joten itse vaihtaisin F18WR lootan sinne. Toiset väittävät, että se ei kestä mutta omassa tuo yhdistelmä toiminut moitteetta 70tkm.
Painoa tulee reilusti lisää, joten itse vaihtaisin F18WR lootan sinne. Toiset väittävät, että se ei kestä mutta omassa tuo yhdistelmä toiminut moitteetta 70tkm.
Kerrotko vähän vielä f18 ja f28 ominaisuuksista? Mitä eroja? Onko noi 6vaihteisia vai pitempi välitteisiä? Mistä autosta? Mulla taitaa olla f20. En ole voinu todentaa sitä kun se leima on kuulemma niin huonossa paikassa etten jaksa rupee purkaan vain sen takia. Paljonko on reilusti?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Lisätään sen verran vielä että noi kirjain/numero yhdistelmät ei sano suoraan mulle mitään.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
En tiedä perästä kun on etuveto(sori, oli pakko).havericky kirjoitti: Mikä perävälitys JPaVR6 sun F20ssä on? 3,55:1?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Ja sitten vielä lisäys että kone adoptoitu kadetista, lootakin voi olla.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Kerro ihmeessä jos se on helpossa paikkaa. Siks en alkanu edes ettimään kun luulin ettei oo helpossa paikkaa.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
"perä" se on etuvetosessakin :] f20 aika varmaan se on jos gsi kadetista otettu. f28 on ainoa 6-vaihteinen. Käytetty turbo vectroissa/calibroissa ja vissiin vielä 3000 omegoissa(?).JPaVR6 kirjoitti:En tiedä perästä kun on etuveto(sori, oli pakko).havericky kirjoitti: Mikä perävälitys JPaVR6 sun F20ssä on? 3,55:1?Eivaan. Ei ole hajua välityksistä, en tiedä edes mikä on laatikon tyyppi. Mutta arviot kertoo että vois olla f20. Onko f28 ainoo 6vaihteinen?
Siinä oli sitten kai r28.datzka kirjoitti:ja vissiin vielä 3000 omegoissa(?).
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi