Kyllä, joskus löytää noista vähän oudommistakin "halpamerkeistä" ihan päteviä laitteita, mutta etenkään musiikkivehkeissä en menisi tuota "hyvä ostos" asiaa yleistämään... Omat kokemukset halpamerkeistä; kingstech, rto terminator yms eivät ole kovin hyviä...
Onko ollut jotain huonoja kokemuksia? Miten tuo muistitikulta toistaminen, pystyykö se toistamaan esim. 20g ulkoiselta kovalevyltä kaikki biisit? Koska Clarionin usb-malli pystyy käsittelemään vain noin 250 kappaletta. Kiitos jo etukäteen!
Naukkismies kirjoitti:Jumaliste kun halvalla sait. Voisko joku selvittää sellasen jutun, että kun tossa soittimessa mainitaan 2 linjalähtöä ja lisäksi Subout.
Niin saako tohon etu -ja takakanavat vahvistimelle ja myös subin. Vai etu ja taka pelkästään taikka etu -ja(tai taka) subi jota voi ohjata soittimella ?
Sekavaa
JVC KD-G722 nämä tämän ominaisuuksia???. vois ostella.ei enää huvittas cd-levyjen kanssa pelleillä
itellä on xenon merkkinen mp3/usb muistitikku/kortti härveli.
mitään valittamista ei oo olli vaikka on made in hongkong
Kyllä tuo JVC ihan hyvä on. Kaverilla moinen. En tiedä tuosta biisien määrästä mitä lukee mutta luulen ettei siinä ole mitään rajaa ole. Muistitikulta biisit latautuu muutamassa sekunnissa. Jos oikein muistan niin soittimessa oli kolmet linjalähdöt eli etu, taka ja säädettävä sub.
Fotze kirjoitti:Kyllä tuo JVC ihan hyvä on. Kaverilla moinen. En tiedä tuosta biisien määrästä mitä lukee mutta luulen ettei siinä ole mitään rajaa ole. Muistitikulta biisit latautuu muutamassa sekunnissa. Jos oikein muistan niin soittimessa oli kolmet linjalähdöt eli etu, taka ja säädettävä sub.
Jep 3-linjalähtöä löytyy! Itselläni on tuo DVD-soitin ja tosi hyvä soitin on! Täysin saman näköiset ovat.
onko tietoa toimiiko toi KD-G722 varmasti rattinappien kautta, mun tapauksessa H Astrassa? ainakin tuol yhen linkin takana niin sanotaan mut mikään ei oo niin varmaa ku epävarma