Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Autoksi siis opel senator B,3.0 24v manuali.Asettasin oman senatorille cruise controli mikä oli alkupäraiseksi 12v kone ja automaati laatiko senatorin päällä.Kaikki katkaimet(jarru,kytkin)toimi oikeasti,mutta ongelma on tämä,että kun painan sen työissa sitten see pitä nopeusta vain 3-6 sek ja sitten see itse vähentä nopeusta hidasti ja ei pitä sitä.Mikä voi olla ongelma?Voiko olla see cruise controllin moottorin vaijeri,koska see on vähän lyhempa kun see pitaisi olla 24v konella.Moottori on sittenkään kunnollisesti kiinnitetu ja vaijeri pinnistetu.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Tarkoita see nyt tämä,että mun suomenkieli on huono tai?Kun,sitten anteeksi ma luottan että te ymärätte keskustelun ajatusta.Yrittän parantua oman suomea
kaitss kirjoitti:
Tarkoita see nyt tämä,että mun suomenkieli on huono tai?Kun,sitten anteeksi ma luottan että te ymärätte keskustelun ajatusta.Yrittän parantua oman suomea
Juu, kyllä tosta tajuaa ihan hyvin mitä tarkoitat. Huonoa kielitaitoa on turha pyytää anteeksi. Vielä turhempaa on nauraa sille jos joku ei kieltä osaa...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!