K-S paikallismiitti. Kysymys
No nii ilmoittautumisia kehiin http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=113574 Teemusta vois muut ottaa mallia alle vartti ilmoituksen jättämisestä ollaan menossa mukana!!
JiiPee
JiiPee
Satuinpas istumaan tässä koneella sopivastiJiiPee kirjoitti:No nii ilmoittautumisia kehiin http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=113574 Teemusta vois muut ottaa mallia alle vartti ilmoituksen jättämisestä ollaan menossa mukana!!
JiiPee
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
onhan meille kyyti varattu??Juheksi kirjoitti:Juu, ja Jkl:n porukalle (9 henkilöä) on kuski ja auto varattu pikkujoulureissuun. Ja tietty jos auto ei täyty niin jkl-tre välille muillekkin...
Eli Jkl:stä lähtijät ilmokaa mulle jos ootta kyytiä vailla. Nopeimmat mahtuu samaan kyytiin ja muutamat paikat jo menny.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Onon tottakai.timok kirjoitti:onhan meille kyyti varattu??Juheksi kirjoitti:Juu, ja Jkl:n porukalle (9 henkilöä) on kuski ja auto varattu pikkujoulureissuun. Ja tietty jos auto ei täyty niin jkl-tre välille muillekkin...
Eli Jkl:stä lähtijät ilmokaa mulle jos ootta kyytiä vailla. Nopeimmat mahtuu samaan kyytiin ja muutamat paikat jo menny.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Ja meille kans..Juheksi kirjoitti:Onon tottakai.timok kirjoitti:onhan meille kyyti varattu??Juheksi kirjoitti:Juu, ja Jkl:n porukalle (9 henkilöä) on kuski ja auto varattu pikkujoulureissuun. Ja tietty jos auto ei täyty niin jkl-tre välille muillekkin...
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Ei se mitää meenaa..Juheksi kirjoitti:Ketut oli ekoja jotka ilmottautu kyytiin...Miro.Simounen kirjoitti:Kettuset katolleJuheksi kirjoitti:Juuh... ny sitte pikkujoulukyytiin ilmoittautuneita on yksi liikaa tähän tietoon... Muttamutta katsotaan, kyl tää jotenkin suttaantuu.
Edit: ainii ja sunnuntaina sit miitti Keljossa![]()
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Olisko suksiboxiaMiro.Simounen kirjoitti:Ei se mitää meenaa..Juheksi kirjoitti:Ketut oli ekoja jotka ilmottautu kyytiin...Miro.Simounen kirjoitti:Kettuset katolleJuheksi kirjoitti:Juuh... ny sitte pikkujoulukyytiin ilmoittautuneita on yksi liikaa tähän tietoon... Muttamutta katsotaan, kyl tää jotenkin suttaantuu.
Edit: ainii ja sunnuntaina sit miitti Keljossa![]()