Uusi Manta
http://www.netikka.net/timo.nurmela/ensiesittelyt.htmOn 2003-03-10 09:43, Realsanta wrote:
hoo onkohan ooppelilta nimi ideat loppu
olisko se sitten c-malli? vai meinaakko
Nova Mantaa?
Opel Manta II/05
Oisko jollain lisätietoja?
Ei mitään tietoa...kuva löytyy linkistä:
http://www.autoguide.ee/news/opel-manta-ford-capri.htm
Tulkkausapuja en osaa sivulle järjestää
http://www.autoguide.ee/news/opel-manta-ford-capri.htm
Tulkkausapuja en osaa sivulle järjestää
Ei ole ainakaan omasta mielestä A eikä B-mallin Mantaa hienompi, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Olis voinu jättää käyttämättä tota Manta nimeä tollaseen nykypurkkiin. Noi on melkein kaikki nykyään samannäköisiä sukkuloita, tosin löytyy ihan hienojakin uusia malleja, kuten se uusi GT. Toivottavasti ei tule tolla Mantan nimellä tuotantoon, että saa olla nimi pyhitetty kauniille automalleille.
Tää on vaan mun oma mielipide.
Janne
Janne
olen aivan samaa mieltä!On 2003-03-10 16:57, Manta-GSI wrote:
Ei ole ainakaan omasta mielestä A eikä B-mallin Mantaa hienompi, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Olis voinu jättää käyttämättä tota Manta nimeä tollaseen nykypurkkiin. Noi on melkein kaikki nykyään samannäköisiä sukkuloita, tosin löytyy ihan hienojakin uusia malleja, kuten se uusi GT. Toivottavasti ei tule tolla Mantan nimellä tuotantoon, että saa olla nimi pyhitetty kauniille automalleille.
Janne
jep, mielestäni tuleva mustang on onnistunut malli! eli auto on täysin uusi, mutta ulkonäkö on todella lähellä vanhoja legendoja. erittäin hyvällä maulla tehty malli mielestäni!On 2003-03-10 21:04, MantaTyde wrote:
miks ne ei ala valmistaa mantaa oikean mantan näköisenä, mutta vaan uudemmalla tekniikalla ja turvallisempana. varmasti löytyis ostajia!
olishan se siistiä kun vanhan kunnon mantan tunnistaisi uudestakin mallista!
Jos pitäs veikata, niin tuossa 2005 Mantassa on kyse Vauxhallin GM:n Solistice(?)-platformille tekemästä VX Lightingin OPEL-versiosta. Ei sitä asiaa kyllä mitenkään virallisesti minun tietääkseni ole vielä lyöty lukkoon. Toisaalta Speedster A:n tekeminen lopetetaan noihin aikoihin myös, joten voi olla ettei sitä nimetä Mantaksi vaan Speedsteriksi.
...voi toki olla myös, että 2005-2006 aikoihin on OPELilta tulossa kaksi uutta takavetoista(?) pientä sporttia...mikäli toi Manta ja VX Lightingin OPEL-versio (Speedster B?) ovat aivan eri autoja.
Eikös toi uusi Manta ollu tulossa joskus aikoja sitten Subarun tekniikalla, mutta tuotantoon sitä ei sitten haluttu viedä liian korkeiden kustannusten takia?
...voi toki olla myös, että 2005-2006 aikoihin on OPELilta tulossa kaksi uutta takavetoista(?) pientä sporttia...mikäli toi Manta ja VX Lightingin OPEL-versio (Speedster B?) ovat aivan eri autoja.
Eikös toi uusi Manta ollu tulossa joskus aikoja sitten Subarun tekniikalla, mutta tuotantoon sitä ei sitten haluttu viedä liian korkeiden kustannusten takia?
Ei vaan Imprezan pohjalevystä oli kyse. Lisenssi liian kallis joten projekti vesittyi silloin siihen. Tiedä sitten puhutaanko nyt vielä samasta projektista?On 2004-11-02 14:14, Veeksi wrote:
Jos pitäs veikata, niin tuossa 2005 Mantassa on kyse Vauxhallin GM:n Solistice(?)-platformille tekemästä VX Lightingin OPEL-versiosta. Ei sitä asiaa kyllä mitenkään virallisesti minun tietääkseni ole vielä lyöty lukkoon. Toisaalta Speedster A:n tekeminen lopetetaan noihin aikoihin myös, joten voi olla ettei sitä nimetä Mantaksi vaan Speedsteriksi.
Opel Ascona R6 Mantzel | M5