Vectrani on sen verran karvalakki, että takana ei ole kauhukahvojen vieressä sisävaloja. Onko hankala homma laittaa ne jälkikäteen? Onko valot integroitu kauhukahvoihin vai erilliset? Mistä saisi hankittua? Myykö Ooppeli noita, vai onko ainut vaihtoehto etsiä romikselta?
t. Ville
B Vectran sisävalot
Muistaakseni sivuillani on kuvia sisäkaton piuhotuksesta....
ja taitaa siellä on kuvia kahvoistakin.
www.tapi.1g.fi
ja taitaa siellä on kuvia kahvoistakin.
www.tapi.1g.fi
ängen tähän samaan topicciin kun asia viistää aika läheltä.
Eli omassa b vecculissa olen ihmetellyt sitä että sisävalolle ei ole minkäänlaista kytkintä... Eli onko opelin insinöörit suunnitelleet että avaan oven moottoritiettä jotta voin katsoa karttaa
Vai olisiko tuohon joku kikka jolla sisävalon sais päälle?
Eli omassa b vecculissa olen ihmetellyt sitä että sisävalolle ei ole minkäänlaista kytkintä... Eli onko opelin insinöörit suunnitelleet että avaan oven moottoritiettä jotta voin katsoa karttaa
Eikö ole lukuvaloja? Ja omassa Vecussa (B2) syttyy kaikki sisävalot ,kun vetää ajovalo katkaisinta itseensäpäin/ ulospäin.brickfist kirjoitti:ängen tähän samaan topicciin kun asia viistää aika läheltä.