On 2003-03-08 03:46, Luu wrote:
Johan on pitkää porukkaa. Itse olen tällainen m*lkun varren mittainen eli 169/170cm (riippuen missä mitattu), no eipähän tule ongelmia mahtua pienenpäänkään autoon.
Opel-kuskien mittatiedustelua...
188 cm.Omegaan mahtuu kivasti,vielä kun laskee sähköpenkin ihan alas.Vaimo pirulainen sen sitten taas nostaa ihan ylös enkä meinaa sitten mahtua autoon enää sisään.
-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
On pitkiä... 169 cm ja massaa vajaa 60 kg... (17, kasvaa kun kastellan) Auto on nimestäkin päätellen c-coupe, takapenkille ei mahdu, etupenkiltä yltää just ajamaan kun penkki taka asennossa, nyt ei penkkejä polkimista ja ratista puhumattakaan, ajo ontuu, mutta mahtuu hyvin sisään... Konehuone kahdelle ihmiselle liian pieni, kahdelle 1.2 s:lle sopiva... 
- opelmeister
- 'Senator'

Virallinen SA-Int mitta 175 cm ilman saappaita ja kypärää, väittävät kyllä, että siviilisenttejä olisi muutaman enemmän...
Hyvin on A-Kadettiin mahtunut, sekä eteen, että taakse, muut Opelithan mulla onkin isompia. Ainoat ajoneuvot, joihin mahtuminen on ollut vaikeaa, on olleet Fiat 126 (täytyi avata ovi, että sai jalan kytkimelle) ja Toyota Timangi (voi ajaa vain kaasu pohjassa, kun ei jalka sopinut muuhun asentoon). Suzuki Carrysä oli myös hieman ahdasta, mutta kun vaan sai jalat ensin paikalleen, niin kyllä sitä, jalkaterän omituisesta asennosta huolimatta, olisi varmaan pystynyt ajamaan.
Hyvin on A-Kadettiin mahtunut, sekä eteen, että taakse, muut Opelithan mulla onkin isompia. Ainoat ajoneuvot, joihin mahtuminen on ollut vaikeaa, on olleet Fiat 126 (täytyi avata ovi, että sai jalan kytkimelle) ja Toyota Timangi (voi ajaa vain kaasu pohjassa, kun ei jalka sopinut muuhun asentoon). Suzuki Carrysä oli myös hieman ahdasta, mutta kun vaan sai jalat ensin paikalleen, niin kyllä sitä, jalkaterän omituisesta asennosta huolimatta, olisi varmaan pystynyt ajamaan.
- Kadett_gsi
- 'Admiral'