räikkönen on aina rehellinen ja sanoo suoraan asiat

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

:D :lol: :D
ananias
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ananias »

Asiat pitää sanoa suoraan ja rehellisesti :lollis:
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

Jotenki tässä nyt ei oo kukaan muistanu mainita sitä että toi oli Kimiltä vaan vastaveto/vittuilua Schumille..

Schumahherihän sano, ku siltä haastattelussa kysyttiin että mitä mieltä se on siitä ku kimi tulee tilallensa, että "Kimi who?"

Joten, tais kimi antaa vaan vähän takas...
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Amppa kirjoitti:Jotta poikamiehet välttyisivät järkytykseltä... Naisetkin käyvät paskalla :wink: :roll:
Mä kuulin korkea tasoiselta lähteeltä että Jopa Missikkin käy paskalla :o
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Realsanta kirjoitti:
Amppa kirjoitti:Jotta poikamiehet välttyisivät järkytykseltä... Naisetkin käyvät paskalla :wink: :roll:
Mä kuulin korkea tasoiselta lähteeltä että Jopa Missikkin käy paskalla :o
No ei nyt sentään noin kovasti liioitella... ?
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".

Kuva
- Tuollaista ei mennä sanomaan. Se on hyvin typerää ja tyhmää. Jos hän halusi ilmaista suuttumuksensa Schumacherista, olisi sen voinut tehdä hienotunteisemminkin, Toivanen toteaa.

Että mitenkä? :roll: :lol: :lollis:
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

Skeidett kirjoitti:Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".

Kuva
- Tuollaista ei mennä sanomaan. Se on hyvin typerää ja tyhmää. Jos hän halusi ilmaista suuttumuksensa Schumacherista, olisi sen voinut tehdä hienotunteisemminkin, Toivanen toteaa.

Että mitenkä? :roll: :lol: :lollis:
nää on just näitä **tanaan hienohelmoja, mitkä kirjottaa vitunkin F:llä..
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Antsu70
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Antsu70 »

Mulla ei enää toiminu tuo linkki,tuli vaan ilmo että on poistettu tekijänoikeuksien takia.Multa jäi tämä homma väliin kun formulainnostus alkaa olla aika 0,mitä se Kimi sanoi?
Astra J -15 1.4 Turbo Sports Tourer Drive
VW Passat -15 2.0 TDI Sedan
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Skeidett kirjoitti:Yleisradion eläkkeellä oleva Lontoon-kirjeenvaihtaja Erkki Toivanen pitää Räikkösen kakkakommenttia "aivan käsittämättömänä".

Kuva
Retard :bye:
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

Olis ees nakannu olleensa vielä "virpomassa" kuten eräs bb henkilö asian ilmaisisi
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
juha81
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha81 »

hyvä että joku sanoo asiat suoraan,eikä änkytä niinku tuolla eduskunnass... toivotaan kimille onnea enskaudeksi
kadett d kadett e stara f
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Antsu70 kirjoitti:Mulla ei enää toiminu tuo linkki,tuli vaan ilmo että on poistettu tekijänoikeuksien takia.Multa jäi tämä homma väliin kun formulainnostus alkaa olla aika 0,mitä se Kimi sanoi?
Kimi sanoi: "No, I was having a shit." eli "en, olin paskalla" kun häneltä kysyttiin oliko hän katsomassa kun Pele antoi Schumille palkinnon ennen kisaa.
vetukka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vetukka »

Kuka sitä nyt housuunsa paskomaan yhen schumacherin takia.
Omega A 2.0i
Manta B
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

Antsu70 kirjoitti:Mulla ei enää toiminu tuo linkki,tuli vaan ilmo että on poistettu tekijänoikeuksien takia.Multa jäi tämä homma väliin kun formulainnostus alkaa olla aika 0,mitä se Kimi sanoi?
linkkiä en osaa pistää mut juutuubiin hakusanaksi kimi raikkonen sao paolo niin toimii...
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

katos katos, Kimi oppinu uuden lauseen "olin paskalla" ennenhän se oli aina että raavitaan niskaa, ohtaa laitetaan lippis paremmin ja sitten sen kauhen hymyn ja narinan säestämänä, "katotaa nyt seuraavassa kisassa". Ja millon muka naiset on paskalla ruvennu käymään, onko jollakin esittää jotakin faktaa tuohon, eikös naiset vaan käy ehostamassa ihteään vessassa
Vastaa Viestiin