Kattokaiteiden poisto F-astrasta
Kattokaiteiden poisto F-astrasta
Kuinka onnistuu kaiteiden poisto ja onko siihen olemassa jotain peitelevyjä? On rumat/turhat tossa katolla.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Re: Kattokaiteiden poisto F-astrasta
Perusmalleissa ei ole kattokaiteita ollenkaan, olikohan nyt GL-malli kyseessä.JPaVR6 kirjoitti:Kuinka onnistuu kaiteiden poisto ja onko siihen olemassa jotain peitelevyjä? On rumat/turhat tossa katolla.
Romikselta varmasti löytyy kaiteettomia Astroja..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Juu. Pre facelift GL:ssä ei ollut kattokaiteita lainkaan, eli '91-'93. Kannattaa katella kaupungilla noita kaiteettomia malleja ja päättää sitten vasta niiden poistosta. IMHO F Astra Caravan näyttää typerältä ilman kaiteita, koska katon nousu näkyy.Kaitzu kirjoitti:Perusmalleissa ei ole kattokaiteita ollenkaan, olikohan nyt GL-malli kyseessä.JPaVR6 kirjoitti:Kuinka onnistuu kaiteiden poisto ja onko siihen olemassa jotain peitelevyjä? On rumat/turhat tossa katolla.

Mulla oli ex-astrasta poistettu nuo kaiteet ja ainakin mun mielestä paljon fiksumpi ilman kaiteita.Antero kirjoitti:Juu. Pre facelift GL:ssä ei ollut kattokaiteita lainkaan, eli '91-'93. Kannattaa katella kaupungilla noita kaiteettomia malleja ja päättää sitten vasta niiden poistosta. IMHO F Astra Caravan näyttää typerältä ilman kaiteita, koska katon nousu näkyy.Kaitzu kirjoitti:Perusmalleissa ei ole kattokaiteita ollenkaan, olikohan nyt GL-malli kyseessä.JPaVR6 kirjoitti:Kuinka onnistuu kaiteiden poisto ja onko siihen olemassa jotain peitelevyjä? On rumat/turhat tossa katolla.
Nää on nyt näitä makuasioita...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Joo... Mä en kaivannu mielipiteitä. Onko siis niissä vanhemmissa siinä tilalla ne palat vai onko suora lista alusta loppuun? Vielä lopuks, onko noi klipsillä vai ruuvvilla kiinni?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Anteeksi, että sanoin...JPaVR6 kirjoitti:Joo... Mä en kaivannu mielipiteitä.
Suora kisko alusta loppuun. Kiskossa samanlaiset läpät kattotelineiden kiinnityspisteiden päällä, kuin sedanissa ja viistoperässä. Kiskot on auton sisäpuolelta ruuveilla kiinni. Kattoverhous täytyy irrottaa operaation vuoksi. Ruuvinen avaus saattaa toki onnistua pelkästä kattoverhoilua raottamalla, mutta riski virhoilun hajottamiseen on suuri.JPaVR6 kirjoitti:Onko siis niissä vanhemmissa siinä tilalla ne palat vai onko suora lista alusta loppuun? Vielä lopuks, onko noi klipsillä vai ruuvvilla kiinni?

Niin en mä tota pahalla sanonu. Jälkeenpäin ajattelin että tosta kyllä ymmärtää niin. =) Asiaan, siis niitä vanhan mallin läppiä ei voi tohon hyödyntää? Vai?Antero kirjoitti:Anteeksi, että sanoin...JPaVR6 kirjoitti:Joo... Mä en kaivannu mielipiteitä.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'