vectra a lukkopesät...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
poina
'Senator'
'Senator'

vectra a lukkopesät...

Viesti Kirjoittaja poina »

Leikkäs, pääsinpä hukkaamaan autostani sit avaimmen, ja nyt en saa ovia lukkohon. (jostain kumman syystä virtalukko käy eri avaimmella). Mutta nou hätä, vaihdan romu vaarasta nyt lukot omaani, mutta... Miten? Miten vaihretahan virtalukon lukkosylinteri? miten ovien lukot, ja no... takapään mä varmaankin vaihdan kokonaan. ettei pelkkää lukkosylinteriä.

Samaan hengenvetoon... mulla menny vanhasta veerasta jumiin lukot, ja ois hirmu kiva tietää, miten ne saisi toimimaan, jos on tarvis myöhemmin noita uusia korjailla.
ELi, kuskin oven lukko ei suostu kuin sulkeutumaan, mutta ei avautuun, joutuu aina aukaseen apukuskin puoleta (noloa kaupungilla:D) apukuskinlukolla ne ny menee kiinni ja auki...

SItten takaluukun lukko, se ei mene lukkoon keskuslukolla ollenkaan. joutuu aina mekaanisesti aukasemaan... Neuvoja vinkkejä kaivatahan...

ps. ei auta crc:n liuottaminen lukossa... se ei halua vääntyä ollenkaan toiseen(aukaisu) suuntaan.
Omppu MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Omppu MV6 »

kääntyykö avain lukossa mutta lukko ei mene kiinni? Omassani oli kulunut takaluukun piuhotukset niin että availi sulki itseään sekä takaluukun keskuslukko toimi ikävästi niin että kun avasi oven luukko aukesi mutta kiinni piti aina laittaa avaimella.Eli luukun saranan luota kurkista piuhat. Niin oma on sedan.
powerofopel
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja powerofopel »

joo sama vika mulla et takaluukun saranan luota oli melkein kaikki piuhat (7?) kuoriutuneet... sitten toinen vika oli tuo että kuskin ovesta meni lukkoon mutta ei auki. itse laitoin hyvä laatuista lukkoöljyä ja on toiminu sen jälkee hyvin, ehkä liiankin hyvin käy muidenkin vectrojen avain. :D
kuulantyontaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

-

Viesti Kirjoittaja kuulantyontaja »

itellä on tossa calibraan virtalukon vaihto menos ja sain sen vanhan kyllä hyvin pois sieltä mutta takas en saa sitä sylinteriä millään sinne pesäänsä :D jää about 2cm ulos vaikka ihan samanlainen lukkosylinteri... eikä auta vaikka kuinka vemppaa
poina
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja poina »

Törki ruuvimeesselillä se ohajuslukko pois, ja katso, että se avain on oikeassa asennossa siinä sylinterissä. sillai, että se pieni namiska, jota joutuu irtiotettaessakin painamaan jollain rautalangalla, on kiinni menevä. siis että se kieleke liikkuu eestaas...
Vastaa Viestiin