Fastra ja joku etupäässä vikana.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
filtteri^^
'Senator'
'Senator'

Fastra ja joku etupäässä vikana.

Viesti Kirjoittaja filtteri^^ »

Jees, elikkäs etupää tykkää kolista kohtuu kovasti ja kun kääntää tiukasti hiljaisessa vauhdissa (km/h>10) niin eturenkaat "lipsuu" samalla tavalla kuin jos asvaltin päällä olis irtohierkkaa aivan julmetusti..

Nyt vaihdettu iskarit ja jouset sekä laakerit, ei tulosta, seuraavaks vaihtoon menee alatukivarret kokonaisina puslineen, heloineen ja alapallonivelineen..

Kysymys nyt lähinnä kuuluu että mitä sitten jos ei korjaannu tuollakaan... vika siis molemmilla puolilla. Katsastus tööttäilee jo ja pitäs viedä kohta luukusta sisää.. eikä mee tosiaa läpi ennenku tuo on kunnos... mut ideoita?
It's not a dream. opel is real!
Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport
Kuva
kurttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kurttu »

Varmaan siellä ne tukivarren puslat antaa reilusti periksi ja auraukset elää. Ei siel varmaan mikään muu voi antaa periksi irtoamatta tyystin.
kurttu
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Mimmoset astrassa on noi kallistuksenvakaajan päätytangot?Mulla ainaki a vecussa teki tota samaa et lipipsuu ihan ku ajais hiekkatiellä,mulla oli se päätytanko poikki.Senku vaihto ni loppu lipsuminen.
filtteri^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja filtteri^^ »

en osaa sen tarkemmin vastata tohon ku että hyvin luultavasti samanlaiset ku kadetissa tai vectrassa... alatukivarret on samat vectras ja astras ja astran ja kadetin osat on mun korviin menny aika hyvin yksiin joissain tapauksissa.. mutta en sitte osaa sanoa, en oo vilkassu, enkä osais varmasti selittää vaikka olisinki.. :)

Mutta hyvä tietää et kallistuksenvakaajas voi olla vika kans..
It's not a dream. opel is real!
Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport
Kuva
Vastaa Viestiin