Omega 2.5tds jälkikäyttö+muuta tietoa
Omega 2.5tds jälkikäyttö+muuta tietoa
Onko siinä mitään perää kun jotkut sanoo että turbodieselisä pitää jälkikäyttää? Kuinka herkkä toi on halkaseen kantta ja hajottaan ahdinta? Tuntuu tyhmältä jos sitä pitää roksottaa kaupan pihassa ennen kauppaan menoo. Kaipaisin kokemuksia tosta koneesta muutenkin. Ei ole viä moista alla, mutta lähellä on tommosen saanti. Toi on se 143heppanen versio.
e:otsikon muokkaus
e:otsikon muokkaus
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Omaa omppua olen jälkikäyttänyt hetken ennen sammuttamista koneena 96kw.Varsinkin jos on kenkää antanut kunnolla niin silloin on tuo jälkikäyttö vieläkin tärkeempää tosin ei sitä nyt minuuttitolkulla tarvitse käyttää.Tuskin turbon kanssa nyt suurempia lämpö ongelmia ongelmia on varsinkaan vakio säädöillä.
Mielestäni tuo kone kestää hyvällä huollolla pitkään.
Mielestäni tuo kone kestää hyvällä huollolla pitkään.
-
Omega 2.5td -97
- 'Kadett'

Mun mielestä on tärkeää jälkikäyttää, jos ajelee esim. maantiellä pitkään. On myös tärkeää ettei kylmällä koneella revitä. Kun toimii näin, niin turbo ja kansi kyllä kestää. Kone on hyvä ja tehokas-suosittelen. Yhtä komiaa käyntiääntä diesel-koneesta saa hakea. Opelissa olevassa koneessa on muuten juuri tuo 96kw eli n. 131hv eikä 143hv.
TD sitikalla tulee hoidettua tuo jälkikäyttö silleen, että parkkiin päästyä kerään kamppeet kasaan ja/tai laitan kiekkoon ajan sekä laitan grammarin etupaneelin taskuun. Sammutan vasta samalla kun poistun autosta. Eli semmoinen 20-30s menee.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Mä ymmärsin että tohon on vaihdettu se toinen kone. Voi olla että ymmärsin väärin.Omega 2.5td -97 kirjoitti:Opelissa olevassa koneessa on muuten juuri tuo 96kw eli n. 131hv eikä 143hv.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
joo varsinkin kengityksen jälkeen kannattaa jälkikäyttää ja kylmälle koneelle ei kannata missään nimessä antaa paljoa kierroksia! tuo kylmänä huudattaminen hajotti viimetalvena kahdestakin työkoneesta ahtimet, tietenkin eri kaliiberin moottorit ja öljyt mutta kuitenkin.. tuleehan tuota aina omaakin autoa käytettya 30s-1min vaikkei siinä mitään ahdinta olekkaan, siitä on tullut vain tapa!
ei siit´ä jälkikäytöstä mitään haittaakaan oo
ei siit´ä jälkikäytöstä mitään haittaakaan oo
tämmöstä tänään
Vielä on hakusessa omega(tai bmw). Mitäs muuta kaikkee autosta pitäis kattoo kun menee katteleen noita? Ettei pommia osta.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Pistä välirahatarjouksesi mun mailiin m.salin@netti.fi
Astra käy vaihdossa.
www.nettiauto.com/924585
Astra käy vaihdossa.
www.nettiauto.com/924585
Komia biimeri. Jos ois rahoissaan niin ostaisin poisMakeTku kirjoitti:Pistä välirahatarjouksesi mun mailiin m.salin@netti.fi
Astra käy vaihdossa.
www.nettiauto.com/924585
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.