Hieno tuo GT projekti. Respektiä eritoten vaatimattomasta tallitilasta. Itse en moisessa luukussa viihtyisi. Mutta miksi kummassa vedetty pintamaali massan päälle? Aika turhaa mielestäni.
tero76 kirjoitti:On tuo vihreä auto varmaan työtä vaatinut ja hyvin tehty, mutta en minä tuolla kyllä ilkeäisi ajella. Eli kauneus on katsojan silmässä
Tuommoinen gt on kyllä hieno, ja aika hyväkuntoiselta tuo näytti jo ennen projektia.
iteki sitä mieltä ettei vanhaa autoa passaa sotkea nykyaikasilla levikkeillä ja puskureilla..
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
tero76 kirjoitti:On tuo vihreä auto varmaan työtä vaatinut ja hyvin tehty, mutta en minä tuolla kyllä ilkeäisi ajella. Eli kauneus on katsojan silmässä
Tuommoinen gt on kyllä hieno, ja aika hyväkuntoiselta tuo näytti jo ennen projektia.
iteki sitä mieltä ettei vanhaa autoa passaa sotkea nykyaikasilla levikkeillä ja puskureilla..
Kun joku aloitti jo, niin nyt minäkin uskallan. Hieno auto pilattu. Ennen oli tosi siisti, mutta nyt.
Mutta jokainen tehköön lintalleen mitä haluaa.
Minusta kaikki alle 88-vuoden takaveto-ooppelit on hienoja. Hienoimpia on A-Manta.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)