ovimoottorin irrotus A Vectra

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
diki
'Agila'

ovimoottorin irrotus A Vectra

Viesti Kirjoittaja diki »

Oikeanpuoleisen takaoven ovimoottori taitaa olla poissa pelistä ja pitäis siis vaihtaa taikka kahtoo missä vika (ohjausjännitteet tulee kyllä); niin millä ilveellä sen saa sieltä pois otettua. Yritin ottaa sitä sieltä poikkeen, mut se on vielä parin metallitangon varassa kiinni ja niitten irroitustapaa en ole vielä keksinyt. Nämä "tangot" menee siis siitä sylinteriltä itse lukkomekanismiin ja sit siihen oven lukkonappulaan.

Toi mun ooppeli ei taida oikeen muutenkaan tykätä talvesta, kun äskön katkes vielä tuulilasinpyyhin käteen.. -(z)-
-92 Vectra 2.0i GL
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Re: ovimoottorin irrotus A Vectra

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

diki kirjoitti:Oikeanpuoleisen takaoven ovimoottori taitaa olla poissa pelistä ja pitäis siis vaihtaa taikka kahtoo missä vika (ohjausjännitteet tulee kyllä); niin millä ilveellä sen saa sieltä pois otettua. Yritin ottaa sitä sieltä poikkeen, mut se on vielä parin metallitangon varassa kiinni ja niitten irroitustapaa en ole vielä keksinyt. Nämä "tangot" menee siis siitä sylinteriltä itse lukkomekanismiin ja sit siihen oven lukkonappulaan.

Toi mun ooppeli ei taida oikeen muutenkaan tykätä talvesta, kun äskön katkes vielä tuulilasinpyyhin käteen.. -(z)-
Muistaaksen ovat "koukkuja", eli pujottamalla lähtevät irti, kummasta vaan päästä.
En ole ihan varma, mutta olisko ollut myös sokkarenkaat sielä koukkujen päissä?
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
diki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja diki »

juu niin on moottorin luona semmonen koukku..

sen pää vaan on nii jumalattoman pitkällä, ettei koko komeus oikein tahdo taittua tarpeeksi siellä.
-92 Vectra 2.0i GL
Vastaa Viestiin