B-Vectran hammastanko ja tehostajan pumppu

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
obelix31
'Agila'

Viesti Kirjoittaja obelix31 »

<font size=-1>[ This Message was edited by: obelix31 on 2003-06-10 16:16 ]</font>
Janzu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Janzu »

Mulla vaihdettiin koko ohjausvaihde/tehostin kun vuoti nestettä. Mukana tuli myös uudet raidepäät, ilmeisesti ne tulee alkuperäisen ohjausvaihteen mukana. Autoon vaihdettiin ensin käytetty osa, mutta siinä oli sama vika... Ilmeisesti taas yksi tyyppivika.
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Mitäs toi "lysti" vaati lompakolt???
Janzu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Janzu »

No ei centtiäkään, vaihdettiin autoliikkeen piikkiin, ilmeisesti meinasivat ensin vaihtaa halvemman käytetyn osan, se ei onnistunut ja joutuivat laittamaan uuden...
Voisin kuvitella että useita tuhansia vanhaa rahaa. Ainakin hintaa tuli lisää siitä kun käytetty osa laitettiin kiinni, ja purettiin yhden ylimääräisen kerran, olin katsovinani että piti purkaa etupalkki pois ja ripustukset tietysti...
Wecculi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Wecculi »

Olen kuullut juttua noista b-vectran ohjaustehostimista, et niitä on kahta eri mallia. Toiseen löytyy tiivistesarja, jonka ei luulis olevan kallis. Mut se toinen on ns. kertakäyttömalli ja se maksaa uutena n. 600€.
Vastaa Viestiin