taitaa tulla tekniikan vaihto =(
Auto on Vectra 4x4 2.0 8v ja pääs käymään niinkin näppärästi että tuli lohkoon reikä. Auto ei varoittanut mitenkään vaan yhtäkkiä vaan ajossa kun painoin kaasua niin kauhea savupilvi ja öljyt ulkona koneesta ja lohkon palasia tiellä. Nyt olen ajatellut että järkevin vaihtoehto olisi tehdä tekniikan vaihto. Koneeksi olen ajatellut 2.0 16v konetta. Eikös tuo koneen vaihto ole järkevin ratkaisu kun haluan myös lisää tehoa? Onko mitenkään mahdollista sijoittaa v6 konetta nelikkoon???
Ehkä C20LET:in puoleen kääntyisin, tuo kun on noita harvinaisia tapauksia, joissa sellaisen sinne saa ilman ongelmia laittaa. Jarrut ym. vain Turbo-Vectrasta tai Calibrasta muun tekniikan mukana, A-X-pohjalevy kun kerran autosta löytyy johon ne saa kiinnikin. Vertailumallina tietysti Vectra A-X Turbo 4x4.
En tiedä olenko vielä päässyt vakiokuntoista c20let moottorista Opelia tyyraamaan kun kaikki ne mitä olen testannut ovat vähän kulmikkaita ajaa aivan niin kuin c20xe sillä erolla että c20let lähtee keskikierroksilla aika raivolla ja tupehtuu yläkierroksilla tai ainaski se tuntuu siltä ja c20xe lähtee vasta yläkierroksilla ja alarekisterissä ei tapahdu oikein mitään. voi sanoa melkein että miellyttävin testaamani Opelin kone on 20seh vetää hyvin alhaalta aivan tappiin asti ilman mitään turhia potkuja,tiedä sitte minkälainen tuo c25xe kone on a-vecussa en ole päässyt tyypittään.
<font size=-1>[ This Message was edited by: maanlu on 2003-03-13 21:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: maanlu on 2003-03-13 21:47 ]</font>