Multa löytys Irmscherin uudet mustat takavalot. On tuolla myydään palstalla ilmotuskin. -> Hyväkuntoset käytetytkin löytyy jos uusien hinta ei miellytä, mut mieluummin myisin noi uudet, kun on rahat vähän tiukilla. linkki Onhan noi mun mielestä parhaan näköset takavalot A-vectraan
mannta3 kirjoitti:Multa löytys Irmscherin uudet mustat takavalot. On tuolla myydään palstalla ilmotuskin. -> Hyväkuntoset käytetytkin löytyy jos uusien hinta ei miellytä, mut mieluummin myisin noi uudet, kun on rahat vähän tiukilla. linkki Onhan noi mun mielestä parhaan näköset takavalot A-vectraan
oon huomannu päivät tulee töissä tääl "surffailtua" katotaan 3 viikonpäästä tuleepi ylsätili nuo sopis kyl mahtavasti kun jätän ton takapaneelinki mustaksi...
Tulossa kyllä mahtavan näköinen peli. Itsekkin hahmotellut konepeltiin jatkoa ja siten merkki myös pois pellistä. Oletkos tulevaa väriä jo pohtinut ?
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
repa kirjoitti:Tulossa kyllä mahtavan näköinen peli. Itsekkin hahmotellut konepeltiin jatkoa ja siten merkki myös pois pellistä. Oletkos tulevaa väriä jo pohtinut ?
itelle jätän sen merkin kolon suunnitelmissa joko irmscher tai vauxin merkki siihen on sitte hiukan erillainen ku muilla tosin ihan käyttishän tuosta tulee...
väri on vähän hakusella varmaanki maalaan itse ton auton ja väriksi tulee renaultin räikeen punanen kun semmonen maalipurkki on tos tallissa lojunu pitäs noin litra hakee lisää vaan?!
tämä siis taas ihan kokeilun hakua tekis mieli ite maalata ja tuolla simppeli punasella voi vaikka kokoauton maalata osina (pikkuveli maalas nippanin viimetalvena tuolla) eikä sävyheittoa tule onnistus ihan kotitallissakin ja näin talvella ei nuita kärpäsiä ym. oo pilaamas!
ens viikolla taas iltavuoro mutta katotaan jos kerkeisin ainaki ovenpielet maalata?
mitähän pakkelia sitä tohtis ovilevikkeeseen laittaa?
olisko hiilikuitukitti tohon hyvä?
ei tohdi muovikittii laittaa jos heti halkeilee tosin eihän tuon pitäs väännätykselle joutua? myös helmalevike oli halki korjasin nuo lasikuidulla vielä pitäs kitata!
Kingis_ kirjoitti:On kumit mutta niistä en luovu kun ovat lähes uudet.
jep pitäs jotku matalaprofiili talvirenkaat ostaa tohon... 50 tai 55 sarjan kun tuli kumminki matalahko?!
yhdet 185/65 pallot olis tallissa siksi nuita vecun isolla et:llä olevia vanteita haaveilin mahtus pyöriinki?! saa nyt nähdä jos ylsää on lisää nii ostan uudet renkaat