Kojelaudan rakentaminen?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
wbod
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wbod »

Menee ehkä vähän OT:ksi tai sitten ei, mutta osaako porukat kertoa miten tuo nukkaus tehdään? Pystyykö itse tekemään, onko vaikea ja jos ei pysty niin mitä sen teettäminen maksaa yms.
---Wanna Be Opel Driver---

Köyhyys ei ole ilo, vaikka se rikkaita naurattaakin.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

wbod kirjoitti:Menee ehkä vähän OT:ksi tai sitten ei, mutta osaako porukat kertoa miten tuo nukkaus tehdään? Pystyykö itse tekemään, onko vaikea ja jos ei pysty niin mitä sen teettäminen maksaa yms.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... orum=10&20
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Ja voihan sen kojelaudan myös siis verhoilla joko kankaalla, alcantaralla, nahalla tai keinonahalla tms. joka antaa anteeksi myös pieniä fiboja itse kojelaudan pinnassa riippuen verhoilumateriaalista. Verhoilemalla varmaan saisi sen hienoimman lopputuloksen.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

ata puhuu asiaa.
Tuossa alkuperäisen verhoilun ja kojelaudan välissähän on sellainen ohut vanu(joka myös sen pehmeyden aiheuttaa).
Ei pienet tai suuremmatkaan naarmut ja kolot näy lopputuloksessa.
atte.P
'Agila'

Kojelaudan rakentaminen?

Viesti Kirjoittaja atte.P »

"Darth" Vendorin kojelauta karhennettiin ja vedettiin filleri päälle. Sitten hiottiin ja sen jälkeen maalaus. Ja hyvin tuo ainaki menneen kesän kesti. Eikä maali haljennu vaikka paino kojelautaa.
Vastaa Viestiin