A-Vectran pyyhkimien säätäminen pissapojan käytössä
- Undertaker
- 'Diplomat'

A-Vectran pyyhkimien säätäminen pissapojan käytössä
Saako A-vectrasta säädettyä pyyhintämäärää mitenkään kun ruiskutetaan pesuainetta tuulilasille? Kun nyt pyyhkäsee liian monesti (5x) ja kaksi viimeistä pyyhkäsyä tulee täysin kuivalle lasille. Voisiko jotain relettä vaihtamalla saada noi kaksi viimeistä pyyhkäsyä pois? Kadeteissa on aina vain pyyhkinyt 3x kun on ainetta ruiskuttanu lasille.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
itseäni toisaalta lainatenPinohiiri kirjoitti:mites siitä sais sen ekan pyyhkäsyn pois kun sekin tulee kuivalle lasille ja ne 2 viimistä.
tänään tuolla loskassa rämpiessä laskin että vectran pyyhkimet hankaa yhdellä nykäisyllä 6kertaa. neljä pyyhkäisyä riitäis ihan hyvin.ipa kirjoitti:eli sinun autosta tyhjentyy letku ja tulee viive kun letku ensin täyttyy ja ja vasta sitten alkaa roiskimaan.swoody kirjoitti: Toinen mikä vituttaa noissa pyyhkijöissä niin on kun yrität saada sitä pesunestettä siihen ikkunaan niin se pyyhkii yhen kierroksen pelkkää paskaa siinä ikkunassa ennenkun se pesuneste suostuu tulemaan sieltä.
siintä letkusta pitäisi löytyä takaiskuventtiili jostain välistä joka estää letkun tyhjentymisen.
jos sitä ei siinä letkussa ole niin kannattaa sellainen takaiskuventtiili hommata ja asentaa.
vaikka tuolta
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 6060351098
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
et viitsis katsoa minkä merkkinen se rele on.Enochian kirjoitti:Ei mun Vectran pyyhkijät pyyhi sitä lasia kyllä kuin vain 3 kertaa kun siihen pesunestettä lorottelee. Toki jos pitää viikseä pidempään pohjassa niin pyyhkiihän ne sitten niin kauan kuin toimivat...
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mulla taasen pyyhkii 4 kertaa...Enochian kirjoitti:Ei mun Vectran pyyhkijät pyyhi sitä lasia kyllä kuin vain 3 kertaa kun siihen pesunestettä lorottelee. Toki jos pitää viikseä pidempään pohjassa niin pyyhkiihän ne sitten niin kauan kuin toimivat...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Missäspäin toi rele on? Jos se jaksaisi joskus katsoa...ipa kirjoitti:et viitsis katsoa minkä merkkinen se rele on.Enochian kirjoitti:Ei mun Vectran pyyhkijät pyyhi sitä lasia kyllä kuin vain 3 kertaa kun siihen pesunestettä lorottelee. Toki jos pitää viikseä pidempään pohjassa niin pyyhkiihän ne sitten niin kauan kuin toimivat...