mistä lotus etupuskuri a vectraan?
mistä lotus etupuskuri a vectraan?
Eli mistä otsikonmukaisia puskimia voisi ostaa? Mielellään uusia tai käy käytetytkin, mutta pitää olla kunnossa sitten. Tarkoitus olisi ostaa aihioksi jota alkaisi työstämään pienillä muutoksilla. Pitää kuitenkin olla heittämällä paikalleen menevä puskin.

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Mutta aika hyvä mielikuvitus täytyy kyllä olla jos noita kutsuu Lotus-puskureiksi. Ainoa itse Suomessa näkemäni Lotus Omegan puskuria muistuttava A-Vectran puskuri on Jarnon Vectrassa...
Ei mulla mitään noita kuvien puskureitakaan vastaan ole, etenkin tuo Mutekin puskuri on ihan hyvän näköinenkin, mutta en noita kyllä Lotus-puskureiksi kutsuisi...
Ei mulla mitään noita kuvien puskureitakaan vastaan ole, etenkin tuo Mutekin puskuri on ihan hyvän näköinenkin, mutta en noita kyllä Lotus-puskureiksi kutsuisi...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Samaa mieltä. Joku sen vaan on joskus nimennyt Lotus puskuriksi.ata kirjoitti:Mutta aika hyvä mielikuvitus täytyy kyllä olla jos noita kutsuu Lotus-puskureiksi. Ainoa itse Suomessa näkemäni Lotus Omegan puskuria muistuttava A-Vectran puskuri on Jarnon Vectrassa...
Moni luulee kyllä omegassa Mantzelin puskuriakin Lotukseksi.
Tosiasiassa nuo viralliset Lotuksen kopiopuskuritkaan ei ole ihan yksi yhteen aidon kanssa.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
Jep. Ja kaukana se munkin puskuri on Lotus Omegan puskurista. Ja se on muutenkin ihan täys paska. Eihän siinä pysy edes maali.P. Lanttola kirjoitti:Samaa mieltä. Joku sen vaan on joskus nimennyt Lotus puskuriksi.ata kirjoitti:Mutta aika hyvä mielikuvitus täytyy kyllä olla jos noita kutsuu Lotus-puskureiksi. Ainoa itse Suomessa näkemäni Lotus Omegan puskuria muistuttava A-Vectran puskuri on Jarnon Vectrassa...
Moni luulee kyllä omegassa Mantzelin puskuriakin Lotukseksi.
Tosiasiassa nuo viralliset Lotuksen kopiopuskuritkaan ei ole ihan yksi yhteen aidon kanssa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Pitäs kans saada joku puskuri tuohon vectraan,joka mahtuis vielä kiinnikkin kun on tuo cooleri nokalla.
Mutta kun ei taas huvittais mitään hirveetä tuning härpäkettä nokalle laittaa.
Tuo mutekin puskuri näyttää ihan asialliselta,mutta tuskin saa mahtumaan mun vectraan.
Tuoltakin löytyy jotain puskuria a-vectraan mutta osa on kyllä ihan järkyttäviä: http://www.rb-tuning.de/
Mutta kun ei taas huvittais mitään hirveetä tuning härpäkettä nokalle laittaa.
Tuo mutekin puskuri näyttää ihan asialliselta,mutta tuskin saa mahtumaan mun vectraan.
Tuoltakin löytyy jotain puskuria a-vectraan mutta osa on kyllä ihan järkyttäviä: http://www.rb-tuning.de/