Akun irroitus
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Akun irroitus
Ajattelin nyt varmuuden vuoksi kysyä, että mitä mahtaa tapahtua, jos nyppää sigun '-97 omegasta akun irti? Kun on kaiken maailman sähkönippeliä, niin mites ne siihen suhtautuu? Ajonestot ja check controllit? Pitääkö sit alkaa koodaamaan jotain jos on virrat pois liian kauan, ja jos niin mitä? Kiitos.
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

Re: Akun irroitus
Hmmm. ei kai tuon ikäisissä vielä mitään kovin kummoisia ole. Soittimen joudut koodaamaan.Johnny Rageous kirjoitti:Ajattelin nyt varmuuden vuoksi kysyä, että mitä mahtaa tapahtua, jos nyppää sigun '-97 omegasta akun irti? Kun on kaiken maailman sähkönippeliä, niin mites ne siihen suhtautuu? Ajonestot ja check controllit? Pitääkö sit alkaa koodaamaan jotain jos on virrat pois liian kauan, ja jos niin mitä? Kiitos.
Tietenkin kannattaa varmuuden vuoksi jättää avaimet virtalukkoon kun löyt akun jälleen kiinni. Joku tarina kertoo, että keskuslukitus olisi napsahtanut päälle
Minulla ei ole Astrassa tapahtunut muuta, kuin radion koodin naputtelu.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Ok.. no radion koodaus ei ole ongelma, kun radiota juuri olen vaihtamassa.. ajattelin vaan lävästä vahvarin samontein kiinni.. Olen vaan aika fanaattinen noiden sähköjen kanssa.. En pidä sähköstä.. Mutta jos ei mene mikään ajonesto tai mikään päälle niin hyvä on..
En tosin ole nähnyt manuskassa ohjetta sähkölasien "ohjelmointiin".. Mitäs sillä tässä tarkoitetaan?
En tosin ole nähnyt manuskassa ohjetta sähkölasien "ohjelmointiin".. Mitäs sillä tässä tarkoitetaan?
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

Että painat jokaisen erikseen kiinni ja pidät nappia pohjassa kunnes kuuluu vaimea naksahdus. Muuten ei toimi automatiikka.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi