Rele sekä paksummat johdot.Auttaa kummasti.
Tosin joutuu muistaakseni vähän kikkaileen et saa sen palaneesta polttimosta kertovan merkkivalon sammuun siit mittaristosta.
mulla autto jonkun verran kun ajoin hiomatahnalla lampun "lasit" ja vaha päälle. oli niin saatanan sumeet. mun mielestä lyhyillä pärjää ja pitkilläkin ainakin nykyyän
bosh navigator + 100W langat ja vastaan tulijat kiittää....
juu persesetä ne on B1:sen valot...
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
A1 ja A2 Omegassa on samat umpiot. Kyllähän se "lisäpitkä" siinä vähän auttaa, mutta jos haluut oikeesti sitä valotehoa ni hommaa kunnon lisävalot. Ei ole valoteholtaan häävit noi Omegan valot.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
Hellat ja Boschit on kalliita, mutta on kyllä sitten valokuviossa, rungossa, tiivistyksessä, polttimon kiinnitysksessä jne..huima ero halvempiin. Ostin vanhaan Vectraan Hellan FF75 sumarit ja olivat kyllä helvetin hyvät. Hintakin oli jtn 75€. Nyt on Hiacen keulilla kaukovaloina Ring-merkkiset n.20€ valot ja yllättävän positiivinen yllätys oli. Engelsmannin valmistamat, mutta laatu kaukana saksalaisista.
Suosittelen kyllä sijoittamaan kunnollisiin valoihin. Käytössä sen vasta huomaa kuinka näkyvyys paranee. Ja ainahan ne voi ruuvata irti autoa vaihtaessa.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
mullakin astrassa kylläkin tuo valoteho oli aivan onneton....
kunnes heitin Philipsin nää uudet x-treme h4 polttimot toissapäivänä paikalleen...
nyt näkee!!! maksoi kyllä 34 € pari mutta ovat joka sentin väärti!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Jos ei lisävaloja tykkää laittaa niin uudet umpion lasit, heijastimien pesu ja tarvittaessa vaihto, sekä 2.5-4mm2 johdot releiden kanssa. Jos laturissa on erillinen jännitteensäädin (ei taida olla?) niin se esim. 14.8V versioksi niin pitäis jo nähdä.
Ja kyllä ne lisävalot ainakin itse pidän mielummin omissa umpioissa kuin että laittaisin erilliset. Nekin silti auttaa jonkun verran vaikka ei erillisiä lisävaloja vastaakaan.