Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Löytyykö PK-seudulta ketään joka korjaisi näitä kohtuuhinnoin?
2kpl pakosarjan pinnapultteja poikki ja molemmat reilun millin kannen sisällä. Metro-Auto (Viikki) sanoi pelkän tiivisteen vaihdon hinnaksi n.330€ ja siihen vielä muutama tunti porailua niin päästään jo yli 500€ hintoihin. Taitaisi olla parasta polttaa koko paska...
Mulla oli täysin sama homma omassa autossa et 2 pulttii poikki nii korjaamolla meni aikaa pari tuntia ja se touhuili välillä vähän muutakin ja hitsas halkeeman pakosarjasta..Et ei tuo oo ku tunnin puolentoista homma jos tekee eikä mieti..Mulla se koko ilo oli kyl huomattavasti halvempaa eli 64e..Varmana sieltäkin joku pikku pulju löytyy joka ei rupea ryöstämään asiakkaitaan
Omasta irroitin nämä kaksi katkennutta pinnapulttia mig hitsauslaitteen avulla ja lenkkiavaimella, aikaa meni pinnapulttien irroittamiseen alle 30min + pakosarjan irroitus ja asennus, taitaa olla kiinnostuksen puutetta jos ei tollasta hommaa aleta "inhimillisillä" hinnoilla tekemään.
Mulla se irrotti ne pultit sillee et poras pultinpäähän reiän ja löi hiukka isomman kuusiokoloavaimen reikään tiukasti ja varovasti pyöritti pultit pois
wekkuli80 kirjoitti:Mulla se irrotti ne pultit sillee et poras pultinpäähän reiän ja löi hiukka isomman kuusiokoloavaimen reikään tiukasti ja varovasti pyöritti pultit pois
Etuvetoisessa tuohon hommaan onkin n. 3 kertaa enemmän tilaa kuin Omegan konehuoneessa.
vaihdettiin omegasta sisään katkennut pinnapultti.katkes pari milliä kannen sisään ja oli tosi tiukassa!vingulla kairattiin pultin ympäriltä kantta pois että saatiin hepattua kärjestä terotettu 8mm pultti katkenneeseen pulttiin kiinni!