konepellin jatke ja tuo maski ei sovi yhteen! tulee toi maski noin 1cm ulos konepellistä!
jos oikeesti innostusta on nii g astran konepellin pätkä ja maski omaan oon tuota miettiny saksassa ovat nuita jonkinverran tehneet!
laita 60mm alusta omassa astrassa oli cobran 60/30 alusta peräpysy samas keula laski jopa 1cm alkuperäsestä! ostin sitten fk:n säädettävän alustan nii saa madalluksen kohdalleen nyt noin 70mm 9*16 vanteilla riegerin etupuskurista maahan 4cm
henkkas81 kirjoitti:konepellin jatke ja tuo maski ei sovi yhteen! tulee toi maski noin 1cm ulos konepellistä!
jos oikeesti innostusta on nii g astran konepellin pätkä ja maski omaan oon tuota miettiny saksassa ovat nuita jonkinverran tehneet!
laita 60mm alusta omassa astrassa oli cobran 60/30 alusta peräpysy samas keula laski jopa 1cm alkuperäsestä! ostin sitten fk:n säädettävän alustan nii saa madalluksen kohdalleen nyt noin 70mm 9*16 vanteilla riegerin etupuskurista maahan 4cm
OK. tehen sitten niin että otan sen orkkis maskin ja otan vain sen keskeltä sen ritilän niin eiköhän se sitten oo vähän töhning
sitten toi konepellinjatke niin silloin on hienon näkönen.
eihän ehkä tartte ostakkaan mitään etupuskurin lippoja sehän näyttää jo hyvältä kun sen vain maddaltaa..
jonkun näkönen spoileri vain niin hieno tulee...
henkkas81 kirjoitti:reilusti madallusta ja sportin takalippa joka itelläki on ollu hakusella toistavuotta...
jos korisarjaa laitat nii Irmscherin sarja on tosi nätti...
Oishan se mutta en ala mitään lasikuitu härpäleitä hommaamaan.
Hommaan sitten kun on maddallus kiini ja jos ei näytä hyvältä sitten ehkä hommaan jonkun näkösen läpyskän puskuriin.
Mutta ei sulta sattuis löytymään orkkis puskurii?
Niin ja onhan mulla tuolla varastosssa sellanen pieni takaspoileri josta otan kohta puoliin kuvii, heti kun sisko tulee käymään täälä kotipuolessakin
60 mm madallaus vaan...ainakin Sedanissa toimii...tosin raapii aika paljon kiinni.
Ite laitoin just pari kuukautta sit 60/40mm...
Tossa kuva G-Astran pellillä mistä henkka höpötti...oma mielipide...AIVAN sairaan siisti
henkkas81 kirjoitti:reilusti madallusta ja sportin takalippa joka itelläki on ollu hakusella toistavuotta...
jos korisarjaa laitat nii Irmscherin sarja on tosi nätti...
Oishan se mutta en ala mitään lasikuitu härpäleitä hommaamaan.
Hommaan sitten kun on maddallus kiini ja jos ei näytä hyvältä sitten ehkä hommaan jonkun näkösen läpyskän puskuriin.
Mutta ei sulta sattuis löytymään orkkis puskurii?
Niin ja onhan mulla tuolla varastosssa sellanen pieni takaspoileri josta otan kohta puoliin kuvii, heti kun sisko tulee käymään täälä kotipuolessakin
ei oo enää orgis etupuskurii myin entiselle työkaverille sen!
toi g astran konepelti juttu on hieno saa nähdä jos itelle vääntäs...
ois kyl hieno. mutta enköhän vaan psitä jonkun näkösen maskin ja sitten sen konepellinjatkeen.
katotaan tuleeko hieno vaiko ruma
Otan sitten kuvii siitä että spoileri on siinä luukun päällä. ettei se oo kiini niin katotaan että tykkäätekö te.
Onks noi enkelin perssilmät FK:n? Ei kellään olis kuvaa sedani F:stä mustilla FK:n enkeleillä?
Mielenkiinnolla seurailen prokkista kun ittellä alla samanmoinen....
"Kyllä sitä suoran nuhteen kestää vaan vihjailut on erikseen...."
Op:l kirjoitti:Onks noi enkelin perssilmät FK:n? Ei kellään olis kuvaa sedani F:stä mustilla FK:n enkeleillä?
Mielenkiinnolla seurailen prokkista kun ittellä alla samanmoinen....
Astrax Sport kirjoitti:60 mm madallaus vaan...ainakin Sedanissa toimii...tosin raapii aika paljon kiinni.
No jaa, kyllä mulla -50/30 tiputti ihan riittävästi. iso kuva
Astrax Sport kirjoitti:60 mm madallaus vaan...ainakin Sedanissa toimii...tosin raapii aika paljon kiinni.
No jaa, kyllä mulla -50/30 tiputti ihan riittävästi. iso kuva
Noi vanteet saattaisi olla muuten myytävänä.
Kyllähän se tiputti mutta 60mm tiputtaa vielä enenmän
katotaan myöhemmin niitä vanteita kun ei oo oikein rahaa nyt.
Pikkasen tulee upittua, mutta alko kiinnostaa toi g-astran pellin vaihto. Elikkäs miten ton sais yksinkertasimmin tehtyy? Mietin tota projektia karkeasti ni ekana tuli mieleen sellanen erilaisuus että tossa gastran pellissä on kohouma keskellä, ni mitenkäs sen kanssa? Sitten kehittelin toista vähän ehkä työläämpää versiota että ihan raakapellistä leikkais sopivat palat ja ottais vaikka alkuperäsesta fastran maskista mallia ja samalla tekis luomet. Ku eipä taida tuo g-astran pellin vaihto olla mikään bolt-on operaatio? Sopiiko mikää muu opelin pelti lähellekään fastraan esim. vectra tjsp.?
Jos tarviit vielä orggis etupuskuria ni sellanen löytyy.Löytyy myös maski mallia"tuuning"
Osat on -96 astrasta.
Nii ja puskurissa ei oo sumareita ja on harmaa.