laitoin huvikseni kuvan
onko näkyny
onko näkyny
tuli vaan mieleen että missähän mun edellinen rakennelma menee jos on jollakin havaintoja...valkonen b corsa 1.4 16v lexus-takavalot ,korisarjaa yms...rek.no. geg-918. jossain eteläsuomessa vissiin...olisin vaan halunnu tietää mitä sille kuuluu.luovuin siitä sen jouduttua varkauden uhriksi kesän alussa
se jolle sen myin tampereella oli vissiin vaihtanu sen mootoripyörään.

laitoin huvikseni kuvan
laitoin huvikseni kuvan
Tähän samaan nyt sitten. Onko mulla mitään mahdollisuuksia löytää mun vanha auto joka meni lunastukseen? Siinähän on uudet kilvet, mutta en tiedä mitä siinä lukee. Joku tyyppi soitteli mulle ja kyseli siittä. Kehu vaan muuttavansa sen täysin erilaiseksi.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
yleensä,ainakin nykyään se laitetaan samoilla kilvillä rekisteriin.-JPa- kirjoitti:Tähän samaan nyt sitten. Onko mulla mitään mahdollisuuksia löytää mun vanha auto joka meni lunastukseen? Siinähän on uudet kilvet, mutta en tiedä mitä siinä lukee. Joku tyyppi soitteli mulle ja kyseli siittä. Kehu vaan muuttavansa sen täysin erilaiseksi.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
No siittä on jo liki 3 vuotta aikaa.Jartsa kirjoitti:yleensä,ainakin nykyään se laitetaan samoilla kilvillä rekisteriin.-JPa- kirjoitti:Tähän samaan nyt sitten. Onko mulla mitään mahdollisuuksia löytää mun vanha auto joka meni lunastukseen? Siinähän on uudet kilvet, mutta en tiedä mitä siinä lukee. Joku tyyppi soitteli mulle ja kyseli siittä. Kehu vaan muuttavansa sen täysin erilaiseksi.
E: ei ollu vanhalla kilvellä enään.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Re: onko näkyny
Corsa on minulla nykyään 
Kadett C 1.2 -78
Corsa 1.4 16v
Plymouth Voyager 3.3 v6
Mercedes-Benz 230E
Corsa 1.4 16v
Plymouth Voyager 3.3 v6
Mercedes-Benz 230E
Re: onko näkyny
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.